Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از راه‌های جوانی پوست ماساژ درمانی است، صورت خود را هر روز صبح با ترکیب گلاب و روغن زیتون ماساژ دهید تا پوستتان جوان شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

ماسکی برای از بین بردن چروک پوست

افراد برای جوان شدن خود و از بین بردن چین و چروک صورت به سراغ روش‌هایی می‌روند که برایشان بسیار ضرر دارد؛ شاید دقت نکرده باشید که ورزش یکی از کم هزینه‌ترین و بهترین راهکار برای زیبا شدن پوست است زمانی که ورزش مداوم داشته باشید به مرور زمان ماهیچه‌های پوست سفت شده و چروک صورت از بین می‌رود یکی از این ورزش‌ها ایروبیک است که هم باعث فرم‌دهی اندام‌ها می‌شود و هم به زیبا ماندن پوست کمک می‌کند، همچنین پیاده روی مداوم باعث سلامتی بدن و افزایش شادابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از راه‌های جوانی پوست ماساژ درمانی است آن هم به این صورت که هر روز صبح صورت خود را با ترکیب گلاب و روغن زیتون ماساژ دهید تا لایه پوست جوان شود.

روده خود را اینگونه تمیز نگه دارید

 یک رژیم غذایی سالم و متعادل  به داشتن بدنی سالم کمک می‌کند، برای اینکه یبوست خود را درمان کنید و به عوارض بعد آن دچار نشوید کافی است نکاتی را رعایت کنید، آب یکی از بهترین نوشیدنی‌ها برای پاکسازی روده است، یکی دیگر از نوشیدنی‌ها آب کرفس است چرا که این سبزی روده بزرگ را تقویت می‌کند. 

پاپایا خربزه درختی که منجر به بهبود جذب مواد مغذی در دستگاه گوارش می‌شود، همچنین میوه آووکادو باعث تقویت فلور روده می‌شود و هضم غذا را آسان می‌کند. 

ترکیب خوراکی‌هایی که معجزه می‌کند

خانم‎‌هایی که به دنبال لاغری هستند و برای رسیدن به اندام مناسب به سراغ گیاهان می‌روند به جای اینکه چای سبز را با نبات ترکیب کنند این چای را با آب‌ لیمو ترکیب کنند تا هم علاوه بر لاغری کمتر به بیماری‌های قلبی - عروقی دچار شوند و سیستم گوارشی بدن آن‌ها  بهتر فعالیت کند.

اگر فرصت کافی برای تهیه غذا ندارید و دوست دارید غذای سالم و خوشمزه‌ای بخورید به جای اینکه نودل را به تنهایی میل کنید آن را با کلم بروکلی، رغن زیتون، گوجه فرنگی و فلفل دلمه‌ای ترکیب کنید تا هم از چاق شدنتان جلوگیری کند و هم به بدنتان کربوهیدرات مناسب برساند و احتمال بیماری قلبی را کاهش دهد.

سندروم پیش از قائدگی را اینگونه آرام کنید

ماهی قزل آلا یکی از مواد پرخاصیتی است که به دلیل ترکیباتی که دارد باعث تامین ویتامین D  در بدن می‌شود لذا بانوانی که قبل از شروع دوران قائدگی خود دچار دلدرد شدید می‌شوند، می‌توانند این ماهی خوشمزه را با کنجد ترکیب و میل کنند که علاوه بر تامین ویتامین D بدن خود دردهای این دوره را کم کنند.

برای جلوگیری از سرطان این دو میوه را با هم میل کنید

بسیاری از افراد ترس از  سرطان دارند البته می‌توان برای جلوگیری از این بیماری کارهایی انجام داد؛ اگر چند عدد توت فرنگی را با سیب ترکیب کنید یک معجون ضد سرطانی به وجود خواهد آمد، همچنین اگر به این ترکیب کمی انگور، انار و گردو اضافه کنید خواص این معجون چند برابر خواهد شد که می‌توان سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند

به گزارش خبرآنلاین از اطلاعات آنلاین، دکتر خالد قاسم متخصص دندانپزشکی و عضو موسسه ارتودنسی ایمپرس لندن (Impress) اعتقاد دارد مصرف تنقلات یکی از عوامل اصلی پوسیدگی دندان در بین کودکان و بزرگسالان است. موارد زیر که برای بزرگسالان به عادت تبدیل شده برای سلامت دندان مضر هستند.

چای
چای و قهوه علاوه بر ایجاد لکه روی دندان‌ها باعث فرسایش مینای دندان می‌شوند. وقتی چای با اسانس‌های طعم دهنده نیز همراه باشد این فرسایش بیشتر خواهد شد. بهتر است در هر بار استفاده از چای دندان خود را مسواک بزنید.

شیر جو
شیر جو در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و به ویژه برای گیاهخواران یا کسانی که به لاکتوز حساسیت دارند این شیر توصیه می‌شود. اگرچه شیر جو دوسر ممکن است به طور فعال به دندان‌های شما آسیب نرساند، اما در مقایسه با همتای لبنی خود ممکن است بر سلامت دهان و دندان شما تاثیر داشته باشد.

کیک
پلاک چسبنده روی دندان‌های شما از قند موجود در کیک تغذیه می‌کند و اسیدی ایجاد می‌کند که در نهایت باعث پوسیدگی می‌شود.

میوه‌های خشک
میوه خشک ممکن است برای کسانی که سعی می‌کنند غذاهای سلامی در میان وعده‌ها استفاده کنند، ایده معقولی باشد، ولی در واقع مملو از شکر است. میوه‌های خشک معمولاً برای حفظ تازگی با شکر اشباع می‌شوند و بهتر است به جای این میوه‌های خشک از میوه‌های تازه استفاده کنید.

موز
اگرچه موز حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های متعددی است، اما گلوکز، فروکتوز و ساکارز بالایی دارد. ساکارز، گلوکز و فروکتوز انواع قندهایی هستند که عمدتا در میوه‌ها و سبزیجات یافت می‌شوند. در مقادیر کم موز به نظر می‌رسد مفید باشد، ولی باقیمانده‌های آن در دهان موجب تجریه سریع به قند می‌شود و برای سلامت دندان‌ها مضر است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902681

دیگر خبرها

  • زیر پوست شهر؛ وضعیت اجاره اتاق‌های مجردی در تهران! | تصویر
  • پائز 18 بازیکن را به تیم ملی والیبال دعوت کرد؛ ترکیبی از ستاره‌ها و چهره‌های جوان
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / همه چیز درباره سندرم «درِس»
  • ۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند
  • درمان دردهای عضلانی و مفصلی با حرکات اصلاحی ورزشی +تصاویر