Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با تاکید بر تفکیک آب آشامیدنی با آب احشام و فضای سبز گفت: در این زمینه آب انبار در روستاهای مختلف استان بوشهر طراحی و اجراء می‌شود. ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مسعود نصوری ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت آب آشامیدنی روستاهای استان بوشهر با بیان اینکه منابع داخلی آب استان بوشهر به شدت صدمه دیده است اظهار داشت: کاهش بارش باران و برداشت بی رویه از چاه‌های استان سبب بحران در سفره‌های زیرزمینی و دشت‌های استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه آب روستاها از طریق شبکه آبرسانی و یا تانکرهای آبرسان تامین می‌شود به طرح‌های آبرسانی در دشتستان پرداخت و تصریح کرد: برای جبران کمبود آب روستاهای دشتستان چهار حلقه چاه جدید حفر و  به منبع تامین آب روستاهای دشتستان افزوده شد.

مدیرعامل آبفار استان بوشهر با بیان اینکه دو حلقه چاه دیگر تا پایان تیرماه وارد مدار تولید در دشتستان می‌شود گفت: برای تامین آب هلیله و بندرگاه بوشهر اقدامات مهمی در دستور کار قرار دارد که با اجرایی شدن آن مشکل این مناطق برطرف می‌شود.

نصوری با اشاره به نصب  سامانه موقعیت‌‌یاب بر روی تانکرهای آبرسان تصریح کرد: تمام تانکرهای آبرسان شرکت آبفار استان به سامانه «جی‌پی‌اس» مجهز شده است که آب مورد نیاز روستاها بر اساس برنامه تنظیمی تامین شود.

وی، با تاکید بر تفکیک آب آشامیدنی مردم روستا نشین با دیگر مصارف افزود: به صورت آزمایشی طرح ساخت آب انبار در راستای  تفکیک آب آشامیدنی با آب احشام و فضای سبز در بخشی از روستاهای شهرستان تنگستان و دشتی اجرایی شده است.

 مدیرعامل آبفار استان بوشهر باتاکید بر تفکیک آب آشامیدنی با آب احشام و فضای سبز خاطر نشان کرد: برای تامین  آب آشامیدنی مورد نیاز اهالی روستاها،  آب انبار در روستاهای مختلف استان بوشهر با همکاری بنیاد مسکن طراحی و اجراء می‌شود.

نصوری با اشاره به نقش دهیاران در همکاری با برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی گفت: در این راستا آب آشامیدنی روستاها بر اساس جمعیت تحویل دهیاران برای توزیع عادلانه و مطلوب می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P1377/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری

یاسر اکبریان  با اشاره به تاکید رئیس جمهور مبنی بر تامین آب آشامیدنی روستا‌های محروم، اظهار کرد: با بررسی و مطالعات فنی انجام شده ۱۶۲ روستا که از نعمت آب سالم و بهداشتی برخوردار نبودند شناسایی شد.
وی گفت: این روستا‌ها یا از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند نبودند یا اگر آب آشامیدنی هم در دسترس بوده تاسیسات و منابع آب آنها ضعیف بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان استان تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال‌جاری مشکل تامین آب آشامیدنی این روستا‌ها را بر طرف کنیم.
به گفته اکبریان آبرسانی به این روستا‌ها با هماهنگی بسیج سازندگی و خیرین و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی همچنین اعتبارات محرومیت زدایی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: ۱۶۲ روستایی که شناسایی شده‌اند در همه شهرستان‌ها پراکنده هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری