Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@12:48:47 GMT

“شارژ گوشی” با ورزش

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۴۹۲۹

“شارژ گوشی” با ورزش

یک گجت لیتیومی کوچکی است که شارژ گوشی را از طریق ورزش تامین کرده و انرژی جنبشی تولید شده از طریق ورزش راه رفتن، دوچرخه سواری، دویدن را تبدیل به انرژی برق می‌کند.  
آمپی یک دستگاه کوچک برق سیار (شارژر) برای گوشی‌های همراه است و کاربر با هر نیم ساعت یا یک ساعت ورزش کردن می‌تواند به اندازه کافی کالری بسوزاند و به مدت سه ساعت شارژ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


شارژر آمپی که محصول آمریکا است، یک دستگاه کوچک، سبک و قابل حمل است و از طریق سنسور‌های مختلف قادر به تبدیل انرژی جنبشی به برق است.  
گوشی همراه را می‌توان از طریق پورت USB به سرعت شارژ کرد؛ این دستگاه دارای یک نرم افزار بر روی گوشی همراه است که کاربر می‌تواند پس از فعالیت و شارژ گوشی از وضعیت کالری خود نیز مطلع شود.


قیمت این گجت ۱۰۰ دلار بوده و با یک روز ورزش می‌تواند ۳ ساعت گوشی و ۷۲ ساعت گجت‌های پوشیدنی را شارژ کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسینه تکنولوژی موبایل شارژ گوشی گجت گوشی های هوشمند ورزش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد

چری Tiggo۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی‌ و از منظر ظاهری لوکس‌ است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo9 از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.



این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.
مصرف سوخت تیگو 9 تنها 5.2 لیتر در هر 100 کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از 1400 کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در 20 دقیقه از 30 تا 80 درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان 6.6 کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند. 

  تیگو 9 مجهز به رانندگی خودکار سطح L2.5، با 19 عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استانداردهای ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP ،ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است زیرا بیش از 85 درصد آن را به‌ کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • تولید بیش از ۵۸۷ میلیون کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی