Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:34:08 GMT

گزارش زنده؛ دانمارک 0- استرالیا 0

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۱۰۸

گزارش زنده؛ دانمارک 0- استرالیا 0

ملی پوشان فوتبال دانمارک برای هموار کردن راه صعودشان از مرحله گروهی باید برابر استرالیای صفر امتیازی به برتری برسند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دانمارک با خوش‌شانسی و بی‌دقتی مهاجمان پرو موفق شد نخستین بازی جام جهانی را با برد پشت سر بگذارد تا سه امتیاز مهم از یک دیدار سخت بگیرد ولی آنها امروز که به مصاف استرالیا رفته‌اند، می‌توانند با کسب پیروزی به 6 امتیاز برسند و امیدوار باشند تا فرانسه هم در مسابقه امشب پرو را شکست دهد تا صعودشان به جمع 16 تیم نهایی قبل از سومین بازی برابر خروس‌ها قطعی شود، اما استرالیا هم در دیدار با فرانسه که شکست خورد، نشان داد دست و پا بسته نیست و شاید بتواند امروز حداقل یک امتیاز از دانمارک بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جام جهانی 2018 روسیه؛ گروه C
پنج‌شنبه: 97/03/31 ؛ ساعت 16:30
استادیوم: سامارا آرنا/ تماشاگر:
داور: آنتونیو میگل متئو لاهوز(اسپانیا)؛ کمک‌ها: پائو سبریان دویس، روبرتو دیاز و باملاک تیسما ویسا(اتیوپی)/ کمک داور ویدئویی: مارک گیگر(آمریکا).

 


تیم ملی دانمارک


کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، هندریک دالسگارد، ینس استریگر لارسن، توماس دلینی، کریستین اریکسن، لاسه شونه، یوسف یوراری پولسن، پیونه سیستو و نیکولای یورگنسن.


سرمربی: اگی هاریدی

 


تیم ملی استرالیا


متئو رایان، ترنت سینسبوری، مارک میلیگان، جاش ریزدون، عزیز بهیچ، مایل یدیناک، آرون موی، تام روجیچ، متئو لکی، رابی کروزه و آندرو نابوت.


سرمربی: برت فن مارویک

 

 


لحظات حساس

 

 


در حاشیه


* ویلیام کویست، هافبک دفاعی تیم ملی دانمارک که نیمکت‌نشین شده و جای خود را به شونه داده، تنها تغییر این تیم نسبت به بازی اخیرشان مقابل پرو است.

 

استرالیا تیم ملی دانمارک جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی استرالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استرالیا تیم ملی دانمارک جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • لیگ ملت‌ها: آمریکا تا دندان مسلح می‌آید
  • کشف تصویر ۱۸۰۰ساله «اسکندر مقدونی»