Web Analytics Made Easy - Statcounter

بین الملل > خاورمیانه - مهر نوشت: مقامات قضایی رژیم صهیونیستی به صورت رسمی همسر نخست‌وزیر این رژیم را به تقلب و سوءاستفاده مالی متهم کردند.

به نقل از اسپوتنیک، سارا نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کلاهبرداری متهم شد.

در دادخواست صادره از سوی دادستانی رژیم اشغالگر قدس در این خصوص آمده است: سارا نتانیاهو به همراه معاون پیشین مدیرکل دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کلاه برداری متهم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرونده مربوط به اقلام هزینه ای وی در میان سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ است.

بازجویان پرونده سارا نتانیاهو در این خصوص اعلام کردند که وی از قوانین مرتبط آگاه بوده و عامدانه مبلغ ۹۹ هزار دلار را برای مصارف شخصی خرج کرده است.

در همین رابطه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با داشتن پرونده‌های فساد مالی و دریافت رشوه از بازرگانان خارجی و تبانی با برخی جراید موسوم به «پرونده‌ های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰» نیز محکوم است.

این در حالیست که «سارا نتانیاهو» همسر وی نیز تا کنون چندین بار به دلیل سوءاستفاده از اموال عمومی و هزینه بودجه برای مصارف شخصی، مورد بازجویی قرار گرفته بود.

 

2323

کلید واژه‌ها : بنیامین نتانیاهو - فساد مالی - فساد اخلاقی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو فساد مالی فساد اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را به پرتگاه می‌کشاند
  • نتانیاهو: پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران
  • نتانیاهو: شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه