Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@00:38:10 GMT

افزایش ۴۰درصدی قیمت مواد اولیه نساجی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۱۹۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مدیرعامل هیات مدیره شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی در جلسه هم اندیشی صاحبان صنایع شهرستان آران و بیدگل با موضوع مشکلات و موانع پیش روی تولید در قطب بین المللی صنعت نساجی گفت: با افزایش 40درصدی، قیمت نخ و الیاف به کیلویی 19هزار تومان رسیده است.
عبدالرحیم مفیدی افزود: صنایع نساجی و فرش ماشینی برای تامین مواد اولیه نیاز به ارز دارند و اگر دولت در این خصوص اقدام جدی انجام ندهد، در آینده‌ای نزدیک این واحدهای تولیدی تعطیل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان این عرصه مواداولیه و الیاف مصرفی خود را از کشور‌های مختلف به ویژه ترکیه خریداری کرده اند و امروز برای پرداخت بدهی‌هایشان به این کشور‌ نیاز به ارز دارند گفت: دولت هیچ گونه ارزی به آنها اختصاص نداده و اگر ارز مورد نیاز را از مبادی غیررسمی تهیه کنند، مابه‌التفاوت قیمت آن باعث ورشکستگی صددر صدی این کارخانه ها خواهد شد.
دراین جلسه صاحبان صنایع نساجی شهرستان آران و بیدگل تصمیم بر افزایش 40درصدی فروش محصولات و فروش نقدی آن گرفتند.
شهرستان آران و بیدگل با داشتن 700واحد تولیدی فرش ماشینی و تولید سالیانه 45میلیون مترمربع فرش قطب بین المللی این صنعت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان افزایش قیمت مواد اولیه نساجی آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ عبدالله زاده فرمانده بسیج کارگری آران و بیدگل در این مراسم شهدا در زمان ۸ سال جنگ تحمیلی برای حفظ ارزش‌های انقلاب و میهن عزیزمان از جان و دل گذشتند و اکنون وظیفه ماست تا در هر مسئولیتی که هستیم با الگو برداری از ایشان در مسیر درست گام برداریم لذا در اولین روز هفته کار و کارگر در مزار مطهر شهدای گرانقدر حضور یافتیم تا با آنان تجدید میثاق داشته باشیم.


آران و بیدگل حدود ۸۵۰ شهید در دوران مقدس تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد