Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل اسپانیا تن به شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل تیم ملی اسپانیا با یک گل شکست خورد.در یکی از صحنه‌های این دیدار پرحاشیه، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اینکه دیگو کاستا مهاجم اسپانیا به او نزدیک شد، با شبیه‌سازی وانمود کرد که کاستا روی او خطای غیرورزشی انجام داده است و داور مسابقه را وادار کرد تا به کاستا تذکر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا بیرانوند با تمارضی که انجام داد سعی کرد تمرکز تیم حریف را به هم بریزد و با این کار باعث روحیه دادن به بازیکنان ایران شود. این تمارض بیرانوند در مقابل بازیکنی انجام شد که خودش سال‌ها یکی از بازیکنان جنجالی و حاشیه‌ساز است که همیشه سعی می‌کند با جنجال، حاشیه‌سازی و تمارض تمرکز بازیکنان تیم حریف را به هم بریزد اما این بار در دام بیرانوند افتاد و اینگونه غافلگیر شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی جام جهانی تیم ملی اسپانیا علیرضا بیرانوند تیم ملی فوتبال تیم ملی تیم ملی اسپانیا تیم ملی فوتبال جام جهانی جام جهانی 2018 روسیه علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟

احتمال دارد علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان حضور داشته باشد.

طرفداری | طبق شنیده‌ها و ادعای برخی خبرگزاری‌ها، ممکن است علیرضا بیرانوند به بازی پرسپولیس برابر سپاهان برسد.

علیرضا بیرانوند چند هفته‌ای است به علت مصدومیت از ترکیب اصلی پرسپولیس دور است و حالا شنیده می‌شود در آستانه بازی حساس سرخ‌ها برابر سپاهان، می‌تواند اوسمار را همراهی کند.

ابتدا دکتر علیرضا بیرانوند تاکید کرد او آماده است و می‌تواند در بازی با سپاهان حضور داشته باشد اما بعدا این صحبت را تکذیب کرد و البته به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از او خواسته صحبت‌های خود را تکذیب کند.

ممکن است بیرو سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان باشد و باید دید او به این دیدار می‌رسد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس