Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:25:30 GMT

زوج حامل 95 کیلوگرم تریاک دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۵۶۴۹

زوج حامل 95 کیلوگرم تریاک دستگیر شدند

همدان- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: 95 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک صبح پنجشنبه در یک عملیات غافلگیرانه از یک زوج در نهاوند کشف شد.

سرهنگ هادی قزوینه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این 2 قاچاقچی موادمخدر را از استان های جنوبی بارگیری و قصد انتقال و توزیع آن در نهاوند را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: خودروی قاچاقچیان در ورودی شهر نهاوند توقیف و زوج سرنشین این وسیله نقلیه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان ادامه داد: محموله موادمخدر که به طرز ماهرانه ای در داخل خودروی سواری جاسازی شده بود با هوشیاری پلیس کشف شد.
سرهنگ قزوینه یادآوری کرد: عوامل این نیرو روز گذشته نیز 40 کیلوگرم تریاک را در ورودی شهر نهاوند کشف و توقیف کردند.
وی اظهار داشت: حدود یک تن و 300 کیلوگرم موادمخدر در سه ماهه سالجاری در این استان کشف و ضبط شده که 860 کیلوگرم آن تریاک بوده است.
6.5 تن انواع موادمخدر در این استان سال گذشته کشف شد.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی موادمخدر کشف تریاک نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف ۵۷۰ کیلوگرم تریاک در سمنان
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه