Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:09:13 GMT

اینفوگرافی آمار پایان بازی تیم های فرانسه و پرو

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۲۹۸۴۷۸

اینفوگرافی آمار پایان بازی تیم های فرانسه و پرو

در این مطلب اینفوگرافی آمار پایان بازی تیم های فرانسه و پرو در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پایان بازی تیم های فرانسه و پرو در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۳۱ خرداد ۹۷ که این بازی با برتری برتر ۱-۰ فرانسه به پایان رسید، در یک اینفوگرافی، آمار این دیدار را مورد بررسی قرار داده ایم:

تیم ملی فرانسـه در دیداری دشوار موفق به پیروزی برابر پرو شد تا صعودش از مرحله گروهی جام جهانی را قطعی کند و منجر به حذف حریفش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسـه با گلی که کیلیان امباپه در دقیقه ۳۴ به ثمر رساند موفق به برتری برابر پرو شد تا حالا این شانس را داشته باشد با کسب تنها یک امتیاز از آخرین مسابقه گروهی برابر دانمارک، به‌عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی اینفوگرافی تیم فوتبال پرو تیم فوتبال فرانسه جام جهانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۲۹۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال
  • مقام فرانسوی انفعال دولت را در برابر نسل کشی در غزه محکوم کرد
  • دیدار «شی» با میراث‌دار «دوگل»
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم