Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاباد- ايرنا- معاون رييس جمهوري در امور مجلس با تاکيد بر اينکه دولت رسالت خود را خدمت به مردم مي داند، گفت: تقويت اقتصاد خانواده دغدغه اصلي دولت تدبير و اميد است.

حسينعلي اميري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در شهرستان اشنويه از توابع آذربايجان غربي بيان کرد: برداشت 1.5 ميليارد دلاري از صندوق توسعه ملي با لايحه دولت، موافقت رهبري و تصويب مجلس نيز با هدف توسعه متناسب کشور و تقويت اقتصاد خانواده انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اجراي طرح اشتغال پايدار، افزود: دولت تدبير و اميد براي ايجاد اشتغال روستايي، عشايري و مرزي نيز برنامه اشتغال فراگير را در دست اجرا دارد که منابع آن از محل صندوق توسعه ملي تامين شده است.
اميري با بيان اينکه توليد محصولات کشاورزي در استان ها با توجه به مزيت هاي اقتصادي آنها از رويکردهاي ديگر دولت براي تقويت اقتصاد خانواده به شمار مي رود، بيان کرد: دولت به بخش کشاورزي به عنوان يکي از راهکارهاي توسعه اقتصادي کشور توجه ويژه دارد.
معاون رييس جمهوري در امور مجلس، تحقق شاخص هاي اقتصاد مقاومتي را راهبرد دولت در برهه کنوني دانست و گفت: حمايت از توليد داخلي و بخش خصوصي از مهم ترين رويکردهاي دولت محسوب مي شود.
وي با اشاره به اينکه آمريکايي ها به دنبال تضعيف اقتصاد ملي ايران هستند، اضافه کرد: آنان از طريق فشارهاي اقتصادي، تضعيف اتحاد ملي را نيز دنبال مي کنند.
وي به خروج آمريکا از شوراي حقوق بشر سازمان ملل نيز اشاره کرد و گفت: ترامپ در اصل به حقوق بشر اعتقادي ندارد و بودن يا نبودنش در اين شورا چندان مهم نيست.
اميري با تکرار فرمايشات رهبري مبني بر قابل اعتماد نبودن آمريکا، بيان کرد: خروج آمريکا از معاهدات، نشانه بي احترامي سران اين کشور به مقررات بين المللي است.
به گزارش ايرنا وزير خارجه آمريکا و نماينده آمريکا در سازمان ملل متحد چند روز قبل با قرائت يک بيانيه مطبوعاتي، تصميم دولت ترامپ براي خروج آمريکا از شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد در حمايت از رژيم صهيونيستي را اعلام کردند.
بر اساس قوانين سازمان ملل متحد، جاي خالي ايالات متحده در شوراي حقوق بشر از طريق برگزاري انتخابات در مجمع عمومي در ميان کانديداها در گروه اروپاي غربي و ديگر گروه ها پر خواهد شد.
پيش از اين هم آمريکا در حمايت از رژيم صهيونيستي از سازمان يونسکو خارج شده بود.
3072/3093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید

ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد خبر داد.

محمد ثابت اقلیدی، امروز ۶ اردیبهشت ماه در جشنواره مردمی شکوفه‌های بادام شهر دژکرد گفت: یکی از برنامه‌های این اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس تقویت رویدادها متناسب با مزیت‌های رقابتی هر مکان و مقصد گردشگری در این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس به اهدای دو لوح ثبت ملی میراث ناملموس مهارت کیسه‌بافی و شاهنامه‌خوانی شهر دژکرد در حاشیه برگزاری این جشنواره مردمی اشاره کرد و گفت: با توجه به قول مساعد معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر انتخاب دژکرد به عنوان شهر ملی کیسه بافی، مقدمات این مهم فراهم و دژکرد، به زودی شهر ملی کیسه بافی ‌شود.

ثابت اقلیدی در ادامه سخنانش به افتتاح آزادراه شیراز - اصفهان اشاره کرد و گفت: آزاد راه شیراز - اصفهان با تلاش دولت مردمی اخیرا افتتاح شده است و شهردژ کرد در مسیر این آزادراه قرار دارد، با توجه به پیشرفت‌هایی که متصویرم برای این شهر کمک می.کنیم زیرساخت‌های گردشگری در منطقه نیز تقویت شود.

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم لوح ثبت ملی دو میراث ناملموس مهارت کیسه‌بافی و شاهنامه‌خوانی به فرماندار شهرستان اقلید اهدا شد. همچنین به افرادی که در تهیه و تکمیل پرونده ثبت ملی مهارت کیسه بافی و شاهنامه‌خوانی کمک کردند لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی