Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@21:21:28 GMT

ضربات سنگين به تروريست ها در سوريه

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۱۶۱۹

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه ، اعضای یک گروه تروریستی وابسته به تروريست هاي وهابی صهیونیستی داعش در عمق صحرای سخنه در حومه شرقی حمص سوريه به هلاکت رسیدند و بخشی از استحکامات تروریستها در حومه درعا منهدم و حمله تروریستها به چند موضع نظامی در قنیطره دفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یگانهایی از ارتش سوریه به صفوف تروریست ها در برخي روستاهای حومه شرقی درعا حمله کردند و مخفیگاهها و استحکامات نظامی تروریست های جبهه النصره و گروههای تحت فرمان آن را در حومه شمالی و شمال شرقی درعا هدف حملات خود قرار دادند.
توپخانه ارتش سوریه مکانهای تجمع تروریست ها را در شهر الحراک در شمال شرقی شهر درعا و منطقه بصری الحدید در جنوب بلندی های لجات در حومه شمالی درعا هدف قرار داد که به انهدام استحکامات نظامی تروریستها و هلاکت یا زخمی شدن شماری از آنان و انهدام بخشی از تجهیزات جنگی عناصر مسلح تروریست منجر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


یگانی از ارتش سوریه حمله تروریست هاي جبهه النصره را که قصد نفوذ به مواضع نظامی در اطراف شهر البعث داشتند ، دفع کرد. ارتش با همکاری با گروههای مردمی، با تروریست هایی که از سمت روستای حمیدیه نفوذ کرده بودند به شدت درگیر شدند که به هلاکت یا زخمی شدن شماری از تروریستها و انهدام تسلیحات و مهمات و فرار گروههای تروریستی انجامید.
عملیات ارتش سوریه برای ریشه کن کردن تروریسم تکفیری به منظور بازگرداندن ثبات و امنیت به سوریه ادامه دارد . یک منبع نظامی اعلام کرد بیش از چهار هزار کیلومتر مربع از صحرای سوریه پس از عملیات گسترده ارتش علیه تروریست های داعش در حومه های دمشق و حمص و دیر الزور آزاد شده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تروريست سوريه تکفيري ارتش داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست به هلاکت رسیدند

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله
  • هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب الله به مزارع اشغالی شبعا
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست به هلاکت رسیدند