Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@05:29:39 GMT

موحدی کرمانی: مراقب باشیم که فریب نخوریم

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۴۳۶۶

موحدی کرمانی: مراقب باشیم که فریب نخوریم

به گزارش پارس نیوز، 

خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: موقعیت امروز انقلاب اسلامی، موقعیت احزاب در زمان پیامبر اکرم (ص) است و ما در این شرایط باید مراقب باشیم که فریب نخوریم.

آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: موقعیت امروز انقلاب موقعیت حساسی است و ما باید این حساسیت را درک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موقعیت همانند موقعیت جنگ احزاب در زمان پیامبر اکرم (ص) است.

وی افزود: جهان اسلام با یک حمله گسترده از ناحیه دشمنان مواجه شده و همه آن‌ها به رهبری آمریکا دست به دست هم داده‌اند و در مقابل این انقلاب ایستاده‌اند. بدانیم آن‌ها دشمن ما هستند و مراقب باشیم که فریبمان ندهند.

خطیب نماز جمعه امروز تهران اظهار داشت: دشمنان از همه امکاناتشان علیه انقلاب ما استفاده می‌کنند و ما باید حواسمان جمع باشد، ابزاری که آن‌ها فراهم کردند فراوان است و البته مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدارکننده خطاب به مردم و مسئولین می‌فرمایند.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: دشمنان ما همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی و سعودی کم خیانت نکردند و کم ضربه نزدند، آمریکایی‌ها هزار فرزند را از مادرانشان جدا کردند و با این بهانه که این‌ها مهاجر هستند و این بچه‌ها حق ندارند با آن‌ها باشند، از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کند.

وی ادامه داد: ماهیت سیستم حاکم بر آمریکا ظلم و جنایت است و ما امیدواریم این قلدر که همانند عمر‌وبن عبدود به میدان آمده و همانطور که او توسط حضرت علی (ع) کشته شد این قلدر نیز توسط علی زمان از میان برداشته شود.

وی افزود: اشکال این ستمگر این است که راه را گم کرده است؛ نه می‌شنوند و نه می‌بینند و نه پند‌های تاریخ را می‌فهمند. این ستمگران می‌گویند که دنیا دست ما است. ما می‌توانیم مخالفین‌مان را سرکوب کنیم و آنقدر خونریزی کنیم تا حکومت یگانه شویم.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: به مردم یمن، فلسطین و ... ستم روا می‌دارند به امید اینکه حکومتشان دوام پیدا کند در حالی که از همین طریق حکومتشان نابود خواهد شد. ظاهربینان می‌گویند که کار مظلومین با این حساب و کتاب‌های مادی به جایی نمی‌رسد، اما آن‌ها دست‌ها و امداد‌های پشت پرده خداوند را نمی‌بینند.

موحدی کرمانی خاطرنشان کرد: آن کسانی که می‌گویید هنوز می‌توانیم با مذاکره با آمریکا مشکلات را حل کنیم، می‌گویم آمریکا جز جرم و جنایت کاری نکرده و به دنبال منافع خود است. اگر روحیه انزجار و بیزاری از آمریکا در وجود ما باشد خدا به داد ما می‌رسد، حساب ظواهر را نکنید.

وی افزود: خدا چطور در ماجرای طبس آمریکایی‌ها را نابود کرد؟ اگر ما درست عمل کنیم خدا به ما خواهد گفت که نگران نباشید.

خطیب نماز جمعه امروز تهران در پایان خطاب به رئیس جمهور آمریکا، گفت: آقای ترامپ هر چه می‌خواهی تحریم کن، اما بدان که نتیجه تحریم رسوایی خود تو است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پیامبر اکرم موحدی جنگ جهان اسلام مقام معظم رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی حضرت علی فلسطین پشت پرده مشکلات جرم رئیس جمهور رسوایی انقلاب حضرت علی مقام معظم رهبری موحدی نماز جمعه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران: سکه‌ های حراج شده کاملاً استاندارد بانک مرکزی است/ مراقب فریب سودجویان باشید
  • سخنگوی مرکز مبادله طلا و ارز:سکه‌های حراج شده استاندارد بانک مرکزی هستند/مراقب فریب سودجویان باشید
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا