Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیر درمانگاه غدیر تربت حیدریه گفت: یکی از مشکلات مهم نبود داروخانه وخصوصا داروخانه شبانه روزی در فاصله نزدیک به مرکز می باشد که پیگیری های متعدد و فراوان در این خصوص صورت گرفته است.

محمود یعقوبی مدیر درمانگاه غدیر تربت حیدریه در گفتگو با خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه اظهارکرد:درمانگاه غدیر در سال ۱۳۹۰ با مشارکت بخش خصوصی در مرکز شهرستان تربت حیدریه فعال گردید، این مرکز با بخش پزشکی عمومی، مشاوره تغذیه ، خدمات پرستاری و مامائی در سطح عمومی و اختصاصی، خدمات خود را شروع کرد و همچنین ارائه خدمات پرستاری در منزل با همکاری موسسه نسیم سلامت بعنوان اولین ومجرب ترین مرکز ارائه خدمات پرستاری در منزل (از سال ۱۳۸۵) نیز وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی تصریح کرد:با تشویق مکرر مراجعین و ابراز رضایت مندی از نوع خدمات، مهارت و برخورد خوب پرسنل و از طرفی انتقاداتی که نسبت به فضای قبلی درمانگاه وجود داشت، مدیریت درمانگاه را بر آن داشت تا با استفاده از تسهیلات بانکی نسبت به تغییر مکان و اختصاص فضایی مناسب در شان مراجعین اقدام کند، لذا در سال ۱۳۹۶ با مشکلات متعدد، فضای نسبتا مناسبی در حاشیه خیابان نواب روبروی فرمانداری تهیه گردید.

وی افزود:ساختمان جدید در ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ بعنوان اولین پروژه شهرستان دردهه فجر توسط معاون استاندار و فرماندار شهرستان، شهردار، اعضا ءشورای شهر و سایر مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید واظهار رضایت مسئولین شهرستان و مراجعین از این اقدام جای تشکر و سپاس دارد.

مدیر درمانگاه غدیر درخصوص بخش های درمانگاه عنوان کرد:بخش پزشکی، استفاده و بکارگیری مجربترین و علمی ترین پزشکان عمومی از سیاست های اصلی این مرکز بوده است و تاکید و تلاش بر این بوده است که پزشکان با نهایت دقت و توجه و برخورد مناسب اقدام به طبابت نمایند که به زودی ویزیت تخصصی اطفال نیز به خدمات پزشکی اضافه خواهد شد همچنین بخش دندانپزشکی در سال ۱۳۹۶ فعال شد و سعی بر این بوده است با استفاده از پزشکان با انگیزه، دلسوز و جوان و با تاکید بر استفاده از بهترین مواد موجود در بازار خدمت ارائه شود، با توجه به اینکه اغلب خدمات دندانپزشکی آزاد و فاقد پوشش بیمه است، رعایت تعرفه های مناسب و متناسب با بخش غیر دولتی و قابل قبول برای مراجعین از سیاست های این مرکز بوده است.

 یعقوبی گفت:در راستای سیاست حفظ کیفیت و رضایت مندی ،در این بخش از پرسنلی بکارگیری شده است که علاوه بر مجرب بودن ، سابقه کار در بخش های ویژه و اورژانس بیمارستانی ،مهارت رگ گیری اطفال و هم چنین شناخت داروهای اختصاصی را داشته باشند ورعایت استاندارد های اخلاقی و حرفه ای وحفظ کیفیت در همه ابعاد از اصول کاری در این حوزه است.

وی درخصوص سایر خدمات پرستاری دراین درمانگاه عنوان کرد:تزریق و وصل انواع سرم های عادی واختصاصی اطفال وبزرگسالان ونوزادان، اصلاح ناخن فرو رفته درگوشت، نوار قلب، بخیه با سه روش بیمارستانی، شستشوی گوش وچشم ،کنترل قند وچربی خون با دستگاه، شیمی درمانی مجاز، چسب کاغذی وچسب مایع جزء افتخارات این درمانگاه بعنوان اولین ارائه کننده آن در شهرستان می باشد.

مدیر درمانگاه غدیر تصریح کرد:مشکلات مرتبط با انواع زخم ها از مصائب خانواده ها و بیماران است و با توجه به عدم آگاهی وشناخت خانواده ها ، افراد متفرقه ومتعدد بدون داشتن علم ودانش یا فاقد تجربه کافی ،در امر مراقبت زخم ها دخالت و با دید تجارت و کسب درامد سبب بروز مشکلاتی برای بیماران میشدند و در حال حاضر نیز افراد متفرقه وفاقد مجوز و صلاحیت در این امر دخالت دارند، لذا در سال ۱۳۸۵ موضوع مدیریت ومراقبت زخم در قالب موسسه نسیم سلامت بعنوان اولین و علمی ترین مرکز، در سطح شهرستان توسط کارشناس زخم فعال شد.

 یعقوبی گفت:در حال حاضر علاوه بر مرکز نسیم سلامت، در واحد مراقبت و پانسمان تخصصی زخم واستومی درمانگاه، پانسمان تخصصی انواع زخم های بستر، سوختگی ،دیابت و انواع زخم های جراحی متعدد مثل سینوس از افتخارات این درمانگاه می باشد بعنوان پیشرو و اولین درمانگاه در این خصوص در سطح شهرستان بوده است وبیمارانی که قصد دریافت خدمات در خارج از منزل را دارند میتوانند بدون دغدغه و با ضریب اطمینان بسیار بالا از بهبودی زخم، به این درمانگاه مراجعه کنند.

وی عنوان کرد:پانسمان تخصصی انواع زخم های فوق الذکر توسط کارشناس علمی مدیریت زخم (محمود یعقوبی) با بیش از ۱۰ سال فعالیت ،بعنوان یکی از با سابقه کار ترین زخم کاران و درمانگران منطقه ای و استانی به انجام میرسد و تا کنون تعداد قابل توجه و غیر قابل شمارشی مراقبت زخم با بیش از ۹۵ درصد موفقیت وبهبودی به انجام رسیده است.

مدیر درمانگاه غدیر خدمات این درمانگاه را شامل :استفاده از محصولات نوین زخم (ایرانی و خارجی )، دستگاه وکیوم تراپی و استفاده از لارو مگس برای تسریع در بهبودی زخم ها از نکات قابل توجه است، مراقبت، آموزش و معرفی محصولات پیشگیری و درمان زخم دیابتی و بستر همچون، کفش و جوراب دیابتی ،پانسمان ها، پمادها و اسپری های موثر در پیشگیری از زخم با قیمت واقعی و رقابتی در درمانگاه غدیر به انجام میرسد، مشاوره و آموزش مراقبت از زخم ها و استومی ها رایگان به انجام میرسد، استفاده از نظرات اساتید بین المللی زخم در صورت نیاز بصورت رایگان به انجام میرسد شرایط دوش گرفتن محل زخم بیماران خصوصا در بیماران سوختگی در اتاق زخم مهیا هست.

وی ادامه داد:کلیه خدمات مامائی از کنترل مراقبت های دوران بارداری ،کنترل صدای قلب و ارزیابی وضعیت جنین ،گذاشتن و برداشتن IUD از خدمات قابل ارائه است،ارائه مراقبت در قالب" ماما همراه" برای تسهیل و خوشایند شدن فرایند زایمان از افتخارات این درمانگاه بعنوان اولین مجری در سطح شهرستان در سال ۱۳۹۰ میباشد،گفتار درمانی با هماهنگی قبلی انجام میشود، ختنه در کلیه ایام انجام میشود و در اعیاد با تخفیف ارائه میشود همچنین خدمات دندانپزشکی اطفال و ارتودنسی نیز در مقطعی ارائه شد و مجددا به زودی (در نیمه دوم سال جاری ) نیز با حضور پزشک متخصص به انجام خواهد رسید.

مدیر درمانگاه غدیر تربت حیدریه با بیان اینکه خدمات دندانپزشکی اطفال و ارتودنسی نیز در مقطعی ارائه شد و مجددا به زودی (در نیمه دوم سال جاری ) با حضور پزشک متخصص به انجام خواهد رسید در خصوص مشکلات در مانگاه افزود:از مشکلات و انتقادهای مکرر مراجعین و این مرکز نبود داروخانه و خصوصا داروخانه شبانه روزی در فاصله نزدیک به مرکز می باشد که پیگیری های متعدد و فراوان در این خصوص صورت گرفته است حتی دادستان اسبق شهرستان چند مکاتبه با دانشگاه در پاسخ به درخواست های مردمی داشته اند، علیرغم اینکه با همه محدودیت های قانونی امکان رفع این مشکل با دستور رئیس دانشگاه وجود داشته است و دارد، با کمال تاسف از طرف مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه همکاری صورت نمی گیرد و تلاشی برای رفاه حال مراجعین و نیازمندان این منطقه از شهرستان صورت نگرفته است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس فوتبال جام جهانی فوتبال مساجد ایرانشهر اوقات فراغت کانون های مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقام معظم رهبری تربت حیدریه داروخانه درمانگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه مسیر جاده ساحلی دیر به سمت بردخون به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معرف است گفت: حل مشکلات اورژانس جاده‌ای این مسیر در دستور کار قرار دارد و خدمات آن دائمی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر،  یونس باربرز عصر امروز در نشست ویژه بررسی چرایی تعطیلی مدام اورژانس جاده‌ای منطقه «دروداحمد» در محور ساحلی شهرستان دیر با حضور دادستان و اعضای شورای اسلامی بردخون اظهار داشت: این محور به سبب "افزایش تردد خودروها و کم عرض بودن جاده" حوادثی به همراه دارد.

فرماندار دیر تاکید کرد: تلاش می‌شود مشکلات این اورژانس جاده‌ای برطرف شود تا تنها پایگاه امدادی جاده ساحلی دیر به سمت بردخون شبانه‌روزی و دائم، به مردم خدمت‌رسانی کند.

بر پایه این گزارش تعطیلی‌های مداوم این پایگاه اورژانسی با اعتراض و انتقاد شهروندان بردخون و رسانه‌ها و فعالان اجتماعی همراه بوده است و با ورود دادستان دیر به این موضوع باید دید وعده فرماندار دیر در شبانه‌روزی شدن اورژانس جاده‌ای منطقه درود احمد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

پایگاه اورژانس جاده‌ای درود احمد حد فاصل بین شهر دیر و بردخون در مسیر جاده اصلی به سمت بردخون قرار دارد.

این مسیر به دلیل تصادفات زیاد و کم عرض بودن جاده ، به جاده مرگ معروف است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر