Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان پیشوا گفت : دشمنان قسم خورده نظام در پی ضربه زدن به ایران اسلامی ، در پی سست کردن اراده مردم هستند که برای رسیدن به این هدف ، استفاده از مواد مخدر را در جامعه ترویج می کنند.

به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد افزود: یکی از راه های ورود استعمار و استکبار جهانی به نظام ، سست کردن اراده ملت ها و تضعیف و تخریب بنیه دفاعی و تمامیت ارضی کشور است که در دست نیروهای فعال قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که دشمن در دست یابی به این هدف ، مصرف مواد مخدر در جامعه را ترویج می کند، اظهارداشت : زمانی که قشر جوان جامعه درگیر مواد مخدر شود در واقع اقتصاد، اخلاق، باور، توسعه و زندگی آن جامعه با خطر روبرو می شود.
وی بیان کرد: استکبار جهانی با وارد کردن مواد مخدر به کشور به دنبال به بردگی کشیدن فرزندان این آب و خاک است و باید برای مقابله با این توطئه شوم مراقب های لازم را از جوانان به عمل آورد.
محمدی گفت : جوانانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس و در راه دفاع از کشور ، روی مین می رفت و قطعه قطعه می شد نباید امروز به وسیله مواد مخدر قطعه قطعه استکبار شود.
فرماندار پیشوا افزود: امروز همه وظیفه دارند تا با اطلاع رسانی صحیح از عوارض سوء مصرف مواد مخدر ، جوانان را از خطراتی که این بلای خانمان سوز به همراه دارد آگاه سازند و این امر وظیفه یک دستگاه و یا ارگان خاص نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز فصل تابستان ولزوم صرفه جویی در مصرف آب تصریح کرد : شهرستان پیشوا به هیچ منبع آب جاری متصل نیست و تمامی آب شرب و کشاورزی آن از طریق چاه ها استحصال می شود.
وی تاکید کرد : کمبود منابع آبی و بارش نزولات جوی ، به سفره های زیرزمینی فشار وارد کرده لذا همه وظیفه دارند تا در مصرف این مایه حیات صرفه جویی کنند.
پیشوا با 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر اعتياد ورامين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از کشف ۱۰۶ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بار هندوانه در محور مواصلاتی عسلویه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، سرهنگ حسین خواجه ظهر امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به رصد و پایش مستمر جابجایی و دپوی کالای قاچاق و مواد مخدر اظهار داشت: در اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در انتقال مواد مخدر از شهرستان عسلویه به استان‌های مرکزی این مهم به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی عسلویه گفت: مأموران با مشکوک به کامیون باری حامل بار هندوانه مشکوک محموله آن را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس پلیس عسلویه از کشف محموله تریاک جاسازی شده در بار هندوانه خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی دقیق از کامیون و محموله مقدار 106 کیلوگرم موادمخدر تریاک که به‌صورت ماهرانه در 13 عدد هندوانه جاسازی شده و در قسمت‌های مختلف بار پخش شده بود کشف شد.

خواجه، با بیان اینکه در این عملیات 2 متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد. وضعیت امنیت عسلویه پایدار و مطلوب است. در راستای آرامش مردم با هرگونه ناهنجاری در بخش‌های مختلف برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • قطار ۵ ستاره به همدان می‌آید
  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»