Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: ملت چند سال به سبب برجام سرِکار بودند و در پایان هم با کمال وقاحت و پررویی برجام را کنار گذاشتند و متأسفانه برخی هنوز هم به دشمنی آمریکا باور ندارند. ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات الهی اظهار داشت: باید از اعمال خود مواظبت کنیم و بدانیم که معصیت از بین نمی‌رود و در روز قیامت فرد گناهکار نمی‌تواند به سمت بهشت حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مومنان سبک بار هستند و از پل صراط به سرعت رعد و برق رد می‌شوند و به بهشت می‌روند و شاد و خرامان وارد رحمت الهی می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نویسندگان نامه به رهبری برای مذاکره با آمریکا یاران شمر زمان هستند گفت: این افراد که همان یاران شمر زمان هستند با وجود نمایان شدن چهره آمریکا در برجام با چه جراتی دنبال مذاکره با آن‌ها می‌روند؟

امام جمعه ارومیه بیان کرد: چهره خبیث و دشمنی آمریکا در جریان برجام به وضوح نمایان شد و نشان دادند که با اسلام و مسلمانان دشمنی دارند و با این وجود برخی بازهم نامه‌نگاری برای مذاکره مستقیم با آمریکا انجام می‌دهند و باید همگان بدانند عهد و پیمان آن‌ها اعتبار ندارد.

وی تصریح کرد: ملت چند سال به سبب برجام سرِکار بودند و در پایان هم با کمال وقاحت و پررویی برجام را کنار گذاشتند و متأسفانه برخی هنوز هم به دشمنی آمریکا باور ندارند.

قریشی تصریح کرد: در مجلس ششم هم عده‌ای از نمایندگان نامه جام زهر به رهبری نوشتند و خواهان مذاکره شدند امروز هم شاهد نامه‌نگاری بازماندگان و هم‌فکران همان افراد هستیم و این افراد به جای اینکه خود را فدای مملکت کنند دنبال مذاکره با دشمن بزرگ اسلام هستند، این چه معنایی جز همراهی با شمر زمان دارد؟

وی افزود: کار نویسندگان نامه تنها به نفع دشمن است و این نشان می‌دهد که آن‌ها همراهان دشمن بوده و منفعت مردم را نمی‌خواهند و امیدواریم این افراد سر عقل آمده و فهم، شعور و بصیرت کسب کنند.

مدرس دانشگاه ارومیه تأکید کرد: می‌گویند به سبب منفعت مردم این نامه را نوشته‌ایم، مردم بدانند که شیطان هم همانند این افراد اقدام کرد و با چهره خیرخواهی آن‌ها را فریب داد.

وی اظهار داشت: بیانات رهبری و تأکیدهای ایشان برای انجام امور مردم، دوری از اشرافی‌گری و پرهیز از مصارف غیرضروری بودجه ملی باید در رأس امور مجلس قرار گیرد.

 نماینده ولی فقیه در  آذربایجان غربی یادآور شد: وظیفه نمایندگان مجلس قانون‌گذاری است، نه حضور در مجلس ختم و کاریابی برای فرزندان برخی افراد و این نکات ارائه شده توسط رهبری باید به صورت تابلو در ورودی مجلس نصب شود تا همه نمایندگان خود را مکلف به انجام آن بدانند.

انتهای پیام/ح

R41361/P1357/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد