Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-05@20:02:56 GMT

فعالیت 76 مجمع خیرین سلامت در کشور

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۴۳۶

به گزارش وانانیوز، 

 دکتر حسینعلی شهریاری در اولین همایش تجلیل از خیرین سلامت گیلان که در سالن اجتماعات معاونت بهداشتی برگزار شد، گفت: در حال حاضر 76 مجمع خیرین سلامت در کشور در جذب کمک‌های خیرین فعالیت دارند و در همه استان‌ها علاوه بر شوراهای خیرین سلامت، سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌ها) نیز در حوزه‌های مختلف کمک می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، مقوله پیشگیری و بهداشت را در حوزه نظام سلامت از اولویت‌های حوزه سلامت عنوان کرد و افزود: وقتی مردم در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی آگاهی داشته باشند، کمتر بیمار می‌شوند و در نتیجه هزینه‌های درمان نیز بشدت کاهش پیدا می‌کند.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به گسترش زندگی ماشینی، بازگشت به سبک زندگی اسلامی را ضروری ذکر کرد و تحرک و فعالیت، تغذیه سالم و دوری از فست فودها را جهت پیشگیری از بیمای‌های غیر واگیر موثر دانست.

شهریاری با اشاره به راه‌اندازی شورای سلامت زنان، تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری زنان در جامعه می‌توان از این قشر در حوزه سلامت بهره‌مند شد. زنان بسیار زیادی در کشور در حوزه خیرین سلامت کارهای بسیار خوبی انجام داده‌اند و در این زمینه می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند .

وی با بیان این‌که اقدامات خیرین سلامت اگر به سمت و سوی پیشگیری و بهداشت پیش برود، کمک شایانی به سلامت جامعه خواهد کرد، یادآور شد: کمک‌های خیرین، فقط محدود به بخش بهداشت و درمان نیست و در سایر زمینه‌ها از جمله آموزش و پژوهش نیز می‌تواند مثمر ثمر باشد .

شهریاری ضمن تقدیر از خیرین سلامت گیلان، گفت: خوشبختانه خیرین زیادی در استان گیلان، به حوزه سلامت کمک‌های شایانی کرده‌اند و امیدواریم این کمک‌ها برای آنها باقیات و صالحات خواهد بود .

دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به گردشگرپذیر بودن استان گیلان، تلاش دست اندرکاران حوزه سلامت استان را قابل تقدیر ذکر کرد و خاطرنشان کرد: در عرصه سلامت کارگروهی بسیار ارزشمند است. زیرا پرداختن به مقوله بهداشت و درمان فقط وظیفه نهاد خاصی نیست، بلکه سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز باید در این حوزه ورود کنند، تا بتوانیم به جامعه‌ای سالم دست پیدا کنیم.


انتهای پیام

 

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت مجمع خیرین سلامت کشور منطقه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مسلمی نائینی, ­رئیس جهاددانشگاهی در حوزه امتحانی دانشگاه شهید بهشتی گفت: این آزمون با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب در ۳۱ استان کشور برگزار شد. به مسلمی، بیش از ۱۹ هزار نفر در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاوره در این آزمون پذیرفته می‌شوند. رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نتیجه آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» در اواسط خرداد اعلام خواهد شد. مسلمی گفت: این آزمون در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر برگزار شد. به گفته رئیس جهاد دانشگاهی، بیش از ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی مسئول برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند. مسلمی گفت: تاکنون هیچ مشکلی از برگزاری آزمون گزارش نشده و به سلامت برگزار شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم