Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@11:51:49 GMT

پرتغال اشک سرمربی مراکش را درآورد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۶۷۸۱

پرتغال اشک سرمربی مراکش را درآورد

سرمربی تیم ملی مراکش بعد از باخت مقابل پرتغال و حذف این تیم با چشمانی گریان رو در روی دوربین تلویزیونی قرار گرفت و از بدشانسی تیمش سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی مراکش در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل پرتغال قرار گرفت و علی‌رغم نمایش تحسین برانگیزی که داشت با نتیجه 1-0 مقابل این تیم اروپایی شکست خورد و به عنوان چهارمین تیم از دور مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما پس از این مسابقه هروه رنارد، سرمربی فرانسوی تیم ملی مراکش رو در روی دوربین‌های تلوزیونی قرار گرفت و در اقدامی تامل برانگیز با بغض و اشک حرف از حذف تیمش به زبان آورد. مراکشی‌ها پس از 20 سال حضور در جام جهانی را تجربه کردند و امید زیادی داشتند با درخشش در این رقابت‌ها آرزوی مردم مراکش را برآورده کنند.


این تیم آفریقایی در دیدار مقابل پرتغال عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و نسبت به حریف نامدار و پرستاره خود موقعیت‌های بیشتری به دست آورد که با بدشانسی از بین رفت. به همین دلیل رنارد با بغض از حذف ناعادلانه مراکش تیمش صحبت کرد.


مراکشی‌ها مقابل ایران و پرتغال نمایش درخشانی از خود نشان دادند و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. به نظر می‎آید اشک‌های رنارد با توجه بی‌عدالتی‌هایی است که برای این تیم وجود داشت. این مربی فرانسوی که از باخت مقابل پرتغال ناراحت بود به خبرنگاران گفت: ما در این جام عملکرد درخشانی داشتیم و بدشانسی‌ها باعث شد که با روسیه خداحافظی کنیم. به نظر شما این حق ما بود که بعد از 20 سال اینگونه از جام جهانی کنار برویم؟ ناراحتی و اندوه من، ناراحتی کل مردم مراکش است. به این دلیل که ما از لحاظ تاکتیکی خود عمل کردیم و با بد اقبالی دو شکست را تجربه کردیم.

مراکش تیم ملی پرتغال جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی مراکش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مراکش تیم ملی پرتغال جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویه‌را، سرمربی پرسپولیس، در نشست خبری پیش از مصاف با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عصر همگی بخیر. خیلی خوشحالم که در کنار شما هستم. هر چه قدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم همه تلاش می‌کنند و بازی‌ها سخت می‌شود چون می‌خواهند به هدفشان برسند. از وقتی به ایران آمدم بازی‌های مقابل سپاهان حساس بوده و جزئیات کوچک جریان بازی را تغییر می‌داد. امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیات که گفتم استفاده کنیم تا نتیجه بازی را به سود خودمان رقم بزنیم. امیدوارم که یک حمایت خوب از سمت هواداران داشته باشیم، درست است که یک جام را از دست دادیم اما این انرژی مثبت آن‌ها به ما کمک می‌کند و امیدوارم فردا هم مثل همیشه ما را تنها نگذارند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!