Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - با گذشت دو روز از بازی ایران و اسپانیا همچنان هیجان و حسرت‌های این بازی تمام نشده و تنها چیزی که طرفداران تیم ملی را امیدوار می‌کند، امید باقی‌مانده مقابل پرتغال است. این که ایران برخلاف چند تیم هنوز حذف نشده نیست و جا برای جنگیدن و آفریدن خاطرات خوب بیشتر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن دست جنگندگی‌ها و خاطراتی که ستاره‌های تیم ملی در بازی با اسپانیا کم نساختند. 

کاپیتان از روی نیمکت. بازیکنی که در هر جا و هر پستی همیشه تمام تلاشش را کرد تا وظیفه‌اش را انجام دهد. شاید رمز رکورد سومین جام‌جهانی او در همین نهفته باشد.

این عکس بازتاب خیلی زیادی در صفحات مجازی و مجامع بین‌المللی فوتبالی داشت. با این حال چیزی که کمتر به آن توجه شد چهره رامین رضاییان بود. ضربه‌ای که به او زده شد و دردی که در این صحنه کشید. بی شک این یکی از به‌یادماندنی‌ترین فریم‌های شکارشده از رامین رضاییان است. 

بازیکنی که حتی با قاطعیت نمی‌شد از سفرش به روسیه صحبت کرد فیکس شدنش در بازی اول با اتفاق رقم خورد. محرومیت عزت‌اللهی و بعد از آن مصدومیت علی کریمی و حضور روزبه چشمی در دفاع، ابراهیمی را از گزینه چندم به بازیکن فیکس تبدیل کرد. برخلاف بازی دوم که حضورش نه بخاطر اتفاق که بخاطر اثبات کیفیت و توانایی‌اش بود. او نه در دویدن کم آورد و نه در پریدن تا دفاع جانانه‌ای از تیم ملی و همچنین بازیکنان لیگ برتر انجام دهد. 

یکی از بدترین صحنه‌های ایران مقابل اسپانیا جایی بود که آچار فرانسه ایرانی این‌طور روی زمین خوابید. البته او بعد از این گرفتگی و درد باز هم به بازی برگشت اما نتوانست تا پایان بازی دوام بیاورد و در نهایت تعویض شد. بازیکنی که با وجود تعویض در تیم منتخب روز قرار گرفت و مثل همیشه درخشید.

 

 90 دقیقه بازی پر است از فریم‌های این‌چنینی از سردار. فریم‌هایی که می‌پرد، توپ‌ می‌گیرد و دفاع می‌کند و تکل می‌زند و خطا می‌کند و هر کار دیگری که یک بازیکن باید انجام دهد. در افت او شکی نیست. افتی که مختص این جام نیست و به بازه زمانی طولانی‌تری برمی‌گردد. در مورد افت او شاید بشود صحبت کرد اما در مورد کم گذاشتن و کم بودنش هرگز.

 

30388

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی جام جهانی 2018 تیم ملی ایران سردار آزمون احسان حاج صفی رامین رضاییان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جام قهرمانی ۲ بار به رئال‌‌ مادرید اهدا می‌شود!
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال استان زنجان
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • سهمیه ایران در پلی‌آف اسپانیا زیاد شد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم