Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - با گذشت دو روز از بازی ایران و اسپانیا همچنان هیجان و حسرت‌های این بازی تمام نشده و تنها چیزی که طرفداران تیم ملی را امیدوار می‌کند، امید باقی‌مانده مقابل پرتغال است. این که ایران برخلاف چند تیم هنوز حذف نشده نیست و جا برای جنگیدن و آفریدن خاطرات خوب بیشتر باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آن دست جنگندگی‌ها و خاطراتی که ستاره‌های تیم ملی در بازی با اسپانیا کم نساختند. 

کاپیتان از روی نیمکت. بازیکنی که در هر جا و هر پستی همیشه تمام تلاشش را کرد تا وظیفه‌اش را انجام دهد. شاید رمز رکورد سومین جام‌جهانی او در همین نهفته باشد.

این عکس بازتاب خیلی زیادی در صفحات مجازی و مجامع بین‌المللی فوتبالی داشت. با این حال چیزی که کمتر به آن توجه شد چهره رامین رضاییان بود. ضربه‌ای که به او زده شد و دردی که در این صحنه کشید. بی شک این یکی از به‌یادماندنی‌ترین فریم‌های شکارشده از رامین رضاییان است. 

بازیکنی که حتی با قاطعیت نمی‌شد از سفرش به روسیه صحبت کرد فیکس شدنش در بازی اول با اتفاق رقم خورد. محرومیت عزت‌اللهی و بعد از آن مصدومیت علی کریمی و حضور روزبه چشمی در دفاع، ابراهیمی را از گزینه چندم به بازیکن فیکس تبدیل کرد. برخلاف بازی دوم که حضورش نه بخاطر اتفاق که بخاطر اثبات کیفیت و توانایی‌اش بود. او نه در دویدن کم آورد و نه در پریدن تا دفاع جانانه‌ای از تیم ملی و همچنین بازیکنان لیگ برتر انجام دهد. 

یکی از بدترین صحنه‌های ایران مقابل اسپانیا جایی بود که آچار فرانسه ایرانی این‌طور روی زمین خوابید. البته او بعد از این گرفتگی و درد باز هم به بازی برگشت اما نتوانست تا پایان بازی دوام بیاورد و در نهایت تعویض شد. بازیکنی که با وجود تعویض در تیم منتخب روز قرار گرفت و مثل همیشه درخشید.

 

 90 دقیقه بازی پر است از فریم‌های این‌چنینی از سردار. فریم‌هایی که می‌پرد، توپ‌ می‌گیرد و دفاع می‌کند و تکل می‌زند و خطا می‌کند و هر کار دیگری که یک بازیکن باید انجام دهد. در افت او شکی نیست. افتی که مختص این جام نیست و به بازه زمانی طولانی‌تری برمی‌گردد. در مورد افت او شاید بشود صحبت کرد اما در مورد کم گذاشتن و کم بودنش هرگز.

 

30388

 

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی جام جهانی 2018 تیم ملی ایران سردار آزمون احسان حاج صفی رامین رضاییان جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد

یک منبع موثق در اسپانیا از تصمیم مدیران باشگاه بارسلونا برای پیگیری اعتراض خود نسبت به قضاوت ال‌‌کلاسیکو از محکمه‌ای غیرورزشی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به خبرگزاری تسنیم، رادیو کاتالونیا اعلام کرد؛ پس از امتناع فدراسیون فوتبال اسپانیا از ارائه تصاویر و فایل صوتی مکالمات داور و VAR بازی یکشنبه شب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، باشگاه کاتالان تصمیم گرفته است که از مراجع قضایی غیرورزشی شکایت خود را پیگیری کند.

ال‌کلاسیکوی سوم فصل که با پیروزی 3 بر 2 رئالی‌ها خاتمه یافت، دارای دو صحنه بحث‌برانگیز داوری به ضرر بارسلونا بود که یکی از آنها یعنی عبور توپ از خط دروازه رئال‌مادرید و گل تشخیص داده نشدنش توسط داور و VAR جنجال بسیار به پا کرد. در حالی که در برخی تصاویر منتشر شده از زوایای خاص به نظر می‌رسد توپ به طور کامل از خط دروازه عبور کرده است، کمیته داور و فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر به پذیرش این موضوع نشده‌اند و حتی از ارائه مدارکی که می‌تواند ادعای بارسا را تأیید کند، خودداری کرده‌اند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

 

طبق گزارش رادیو کاتالونیا هدف بارسلونا از این تصمیم، ملزم شدن فدراسیون فوتبال اسپانیا به ارائه تصاویر و فایل‌های صوتی مکالمات داور با دستور مراجع قضایی است که می‌‌تواند تبعاتی منفی برای کمیته داوران فوتبال اسپانیا داشته باشد. در همین راستا خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا با انتشار یک کلیپ ویدئویی تهدید کرد تا پایان برای احقاق حقوق از دست رفته تیمش خواهد جنگید که این حتی می‌‌تواند شامل تلاش برای برگزاری مجدد بازی باشد.

اگرچه در فوتبال اسپانیا سابقه نداشته که اعتراض یک تیم به قضاوت بازی، باعث صدور حکم برگزار مجدد یک بازی شود، اما این اتفاق سال گذشته در فوتبال بلژیک رخ داد و فدراسیون فوتبال این کشور دستور برگزاری مجدد مصاف تیم‌های اندرلشت و خنک را داد چرا که در آن بازی VAR به اشتباه گل تیم خنک را مردود دانست، هر چند با اعتراض تیم اندرلشت به دادگاه استیناف، حکم فدراسیون فوتبال بلژیک رد و در نهایت بازی مجدداً برگزار نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • تباس: برخی بازی‌های لالیگا در آمریکا برگزار خواهند شد!
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • (ویدیو) «نوبل‌پرایز ایران» یا «چهره‌های ماندگار» چرا تعطیل شد؟
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • در تاریخ ماندگار شد / آرسنال چلسی را با 5 گل به توپ بست +فیلم