Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، خطیب جمعه سی سخت با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و قدردانی از زحمات رئیس ، کارکنان و قضات دادگستری  شهرستان دنا گفت: اگرچه کار قضاوت بسیار خطیر و مسئولیتی سنگین است اما مردم انتظار و توقع دارند مدت زمان پرونده ها که حجم گسترده ای در دادگستری وجود دارد و قضات نیز تلاش زیادی می کنند، دچار وقفه طولانی نشود و سریع مورد رسیدگی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مصباح نژاد با اشاره به کسانی که در دنیا اهل ترحم نبودند گفت: خداوند نیز در قیامت به سختی از آنها حسابرسی می کند.

وی افزود: انسانهای رشد یافته و معنوی از بدی حساب در قیامت می ترسند و این ترس موجب تربیت درست فرد می شود.

خطیب نماز جمعه سی سخت گفت:دسته ای از انسانها حسابرسیشان آسان است چرا که در دنیا به مردم آسان گرفتند.

خطیب جمعه سی سخت با بیان اینکه باید سخنان رهبر عزیز وفرزانه را گوش کنیم افزود: امروز رهبر ما شجاعانه و در مقاطعی که نیاز است در برابر زورگویان می ایستد و این بزرگترین نعمت است که خدا به مردم ایران هدیه کرده است البته باید دقت داشت که شیاطین انسانی از ضربه زدن به نظام دست بردار نیستند و برای مقابله با آنها باید بصیرت و آگاهی خود را حفظ کنیم .

خطیب جمعه سی سخت به روز اصناف اشاره کرد افزود: بازارایان باید در فروش به مردم انصاف بخرج دهند و نگذراند قیمت ها بی رویه افزایش یابد.

مصباح نژاد به روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی و صدور فرمان حضرت امام مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و بیان کرد: امروزه دشمن بعد از ناامیدشدن ازجنگ سخت وحمله نظامی، تدبیرجنگ نرم را در پی گرفته است .

وی افزود: زمانی مقام معظم رهبری از آن به شبیخون فرهنگی و در برهه ای به رخنه فرهنگی و اخیرا جریان نفوذ تعبیر کرده اند و فرمودند «فرهنگ مثل همین اکسیژنی است که مردم تنفس می کنند و دشمن هم روی همین نکته زوم کرده است.»

خطیب جمعه سی سخت ،تصریح کرد: دشمن تمام قدرت و توان خود را به کار بسته است که از راه دین و فرهنگ به ایران ضربه بزند و هر روز شبهاتی را به صورت دقیق بر پیکره دین وارد می کند اما به یمن دستور حضرت امام (ره ) مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی،امروزه در اکثر نقاط میهن عزیز اسلامی،علما و روحانیون در طرح های متفاوتی در قالب برنامه ریزی همین سازمان تبلیغات اسلامی جوابگوی شبهات و هجمه های دشمنان هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه سی سخت سی سخت اطاله دادرسی هفته قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

 موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود