Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از اعضای کمیته برگزاری بازی‌های آسیایی جاکارتا و اعضای شورای المپیک آسیا عصر امروز به‌منظور تبلیغ و ترویج بازی‌های المپیک آسیایی و بررسی ظرفیت‌های اصفهان با محسن مهرعلیزاده، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استاندار اصفهان در این نشست با بیان اینکه اصفهان امکانات مطلوب، تیم‌های ورزشی و ورزشکاران تراز اول و اسپانسرهای زیادی برای میزبانی این مسابقات دارد، گفت: در میان کاروان 650 نفره ایران به بازی‌های آسیایی، 380 ورزشکار حضور دارند که یک‌هفتم آن‌ها اصفهانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرعلیزاده ادامه داد: 82 ورزشکاران اصفهانی هم اکنون در اردوهای تیم ملی هستند که فکر می‌کنم ۵۰ نفر از آن‌ها به مسابقات آسیایی اعزام شوند.

به گزارش ایمنا، المپیک آسیایی جاکارتا شهریورماه امسال آغاز می‌شود و تیم‌های ملی رشته‌های مختلف کشورمان در این بازی‌ها شرکت می‌کنند.

تکمیل می‌شود...

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استاندار اصفهان المپیک آسیایی محسن مهر علیزاده اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی

 سید ابوالفضل حسینی  کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی نونهالان ایران جهت اعزام به مسابقات آسیایی پس از دو برد ۱۰ بر صفر و یک ضربه فنی برابر حریفانی از قم، گیلان و تهران در نیمه نهایی برابر کشتی گیر مازندرانی با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری دست یافت.

وی، در فینال نیز کشتی گیر کرمانی را با ضربه فنی شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی مسافر مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن شد.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور اردن در اواخر خرداد ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!