Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- استاندر خراسان شمالی گفت: تبعیض و رانت ریشه آسیب های اجتماعی هستند، مدیران در مرحله اول باید آن را بخشکانند.

به گزارش ایرنا محمد رضا صالحی روز جمعه در ستاد فرهنگی، اجتماعی و مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان که با حضور وزیر کشور و هیات همراه برگزار شد، اظهار داشت: عدالت اجتماعی باید مبنا باشد در غیر این صورت آسیب های اجتماعی رشد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بر نشاط، شادبی، طراوت امید در جامعه تاکید کرد و افزود: سال 97، سال امیدواری جوانان، بانوان و اقوام است.
وی بر حضور بانوان در عرصه های مدیریتی در این استان تاکید کرد و گفت: در استانداری تنها یک مدیر زن داشتیم در حالی که هم اکنون پنج زن مدیر وجود دارد.
وی بر ایجاد نشاط و شادابی و اعتماد ملی تاکید کرد و گفت: در این راستا برای هر شهر بوستان بانوان تعریف و شهر دوستدار کودک و گفت و گوی ملی خانواده نیز طراحی کرده ایم.
وی بر جلوگیری از کودکان بازمانده از تحصیل، توانمند سازی زنان بی سرپرست و بد سرپرست تاکید کرد و اظهار داشت: 37 طرح در راستای مبارزه با آسیب های اجتماعی پیشنهاد داده ایم.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه این استان ظرفیت تبدیل به پایتخت موسیقی را دارد افزود: هم اکنون قطب موسیقی را قبول کرده اند تلاش خواهیم کرد پایتخت موسیقی را نیز دریافت کنیم.
صالحی افزود: خراسان شمالی ظرفیت دهکده جهانی کوراش را نیز دارد که در این راستا نیز باید تلاش کنیم.
3007/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آسيب ها رانت خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • صعود تیم بسکتبال بانوان زربام‌پارت خراسان شمالی به مرحله پلی‌آف
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان