Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در جمع خبرنگاران بجنورد با اشاره به رایزنی‌ها برای بازگرداندن سرباز ربوده‌شده میرجاوه گفت: وزارت خارجه، ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت کشور در حال رایزنی با دولت پاکستان و ریش‌سفیدان برای بازگشت این سرباز هستند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز در جمع خبرنگاران بجنورد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر جزو اولویت‌های نخست آسیب‌های اجتماعی است که با توجه رهبری انقلاب و تأکیدات رئیس‌جمهور وارد مرحله جدید از اقدامات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از به‌کار بستن ظرفیت‌ها، امکانات و منابع مختلف و همچنین استفاده از همکاری مردم از طریق تشکلات خبر داد و افزود: مسؤولان مختلف در سفر به استان‌ها و برگزاری جلسات به دنبال شناسایی نقاط ضعف و قوت هستند و تلاش می‌شود باتجربه گذشته اقدام فوق‌العاده‌ای در این مسیر انجام شود.

وزیر کشور همچنین با توضیح اقدامات در عرصه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی گفت: هر گام و قدمی که طی سال گذشته برای حوزه برداشته‌شده است بایستی در سال جاری دو برابر شود و در این صورت اقدام فوق‌العاده خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی وضعیت قاچاق کالا را از نظر کنترل خوب توصیف کرد و افزود: به دلیل اتفاقات ایجادشده در قیمت ارز و نیز عدم مهیا بودن شرایط برای تبدیل نقدینگی به ارز به جهت اقدام برای ورود کالای قاچاق شرایط متفاوتی برای این بخش ایجادشده است.

وزیر کشور افزود: نیازمندی تبدیل ریال به ارز به ثبت سفارش و استفاده از فرآیند بانک مرکزی برای تهیه نقدینگی و عدم امکان استفاده از بازار آزاد باعث کنترل مطلوبی در حوزه کالا‌های قاچاق در کشور شده است.

وی از ابلاغ بخش‌نامه به استانداران برای انسداد گذرگاه‌های غیرقانونی مرزی خبر داد و گفت: این بخش‌نامه با رعایت حال خرده‌فروشان برای گذران زندگی در بازارچه‌های رسمی و همچنین کوله بران در مرز‌های غربی کشور و با کمک دولت عراق به جهت اقدام برای بستن تمام گذرگاه‌های غیرقانونی غرب کشور به استانداران ابلاغ‌شده و در حال پیاده‌سازی است.

رحمانی فضلی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر آخرین اقدامات انجام‌شده به جهت بازگرداندن مرزبان ربوده‌شده در میرجاوه گفت: اقدامات لازم از سوی مجاری رسمی همچون وزارت خارجه و ستاد کل نیرو‌های مسلح در حال رایزنی و پیگیری است و وزارت کشور نیز در ملاقات‌های مرزی و رسمی خود با دولت پاکستان در حال پیگیری بوده و از طریق معتمدین و ریش‌سفیدان در تلاش هستیم تا با کمک دولت پاکستان و تأثیر این افراد، سرباز گروگان گرفته‌شده را به آغوش خانواده بازگردانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سرباز ربوده شده مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید