Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساوه - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: حادثه رانندگی ظهر روز جاری در جاده قدیم ساوه - همدان (حوالی سد الغدیر) هشت مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، دکتر نعمت الله عزیزی در این خصوص به ایرنا گفت: در این حادثه 2 خودروی سواری پژو 206 و آر - دی در ساعت 14 و 15 دقیقه روز جاری با هم برخورد کردند و نیروهای اورژانس و هلال احمر بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیروهای عملیاتی پایگاه های اورژانس 115 شهری همراه با یک دستگاه آمبولانس متعلق به جمعیت هلال احمر ساوه و نیز نیروهای آتش نشانی در امدادرسانی به حادثه دیدگان نقش داشتند.
دکتر عزیزی اظهار کرد: با توجه به محصور شدن چند مصدوم در خودروهای مذکور، هماهنگی های لازم برای رها سازی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه و نیز هلال احمر قیطانیه انجام گرفت و پس از رها سازی، مصدومان در اختیار نیروهای اورژانس و هلال احمر قرار گرفتند.
وی گفت: هشت مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات لازم پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهید مدرس انتقال داده شدند.
جاده قدیم ساوه - همدان از محورهای حادثه خیر شهرستان ساوه به شمار می رود.
شهرستان ساوه دارای 147 کیلومتر آزادراه، 110 کیلومتر بزرگراه و 100 کیلومتر راه فرعی است و محور اتصال مناطق شمالی به جنوب و مرکز به غرب کشور تلقی می شود.
/30756539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث سانحه رانندگي هشت مصدوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۲:۴۹ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ایواوغلی_خوی، برخورد پراید و دنا گزارش شد.    وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند   مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت:در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصد‌مین به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت