Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@22:03:32 GMT

آزار و اذیت وحشیانه 5 زن پس از اجرای نمایش خیابانی

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۹۱۲

آزار و اذیت وحشیانه 5 زن پس از اجرای نمایش خیابانی

حوادث رکنا: پلیس اعلام کرده است که پنج فعال هندی ضد قاچاق انسان در حال انجام نمایش خیابانی در ایالت شرقی جارکند به زور اسلحه ربوده شده و مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند.

پلیس به بخش هندی بی‌بی‌سی گفته است زنان را به زور وارد اتومبیل کرده و به آنها تجاوز Rape کرده‌اند.

پلیس می‌گوید تحقیق در باره این حادثه Incident آغاز کرده اما کسی دستگیر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان در ناحیه دورافتاده خونتی با یک سازمان غیر دولتی برای ارتقای آگاهی مردم در مورد قاچاق Contraband انسان مشغول کار بودند.

یک مقام ارشد پلیس Police محلی به نیراج سینها، گفت که "این دختران پس از انجام نمایش راهی مدرسه محلی شدند و تقریبا در همان زمان تعدادی افراد مسلح به مدرسه رسیدند و پنج دختر عضو گروه نمایش خیابانی را ربودند، آنها را به جنگل بردند و مورد تجاوز قرار دادند".

یک مقام دیگر پلیس گفته است که این پنج زن در شرایطی امن تحت حفاظت پلیس هستند.

مقامات محلی معتقدند که مهاجمان ممکن است اعضای گروهی باشند که شدیدا مخالف ورود "بیگانگان" به منطقه هستند.

این گروه که از حمایت مردم قبیله‌ای این ناحیه برخوردار است، حتی با گذاشتن آگهی‌هایی در مورد ورود به این منطقه به بازدیدکنندگان هشدار داده است.

در هند در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۰ هزار مورد تجاوز جنسی گزارش شده است. با این حال از آنجا که قربانیان تجاوز آگاهی دیگران از این موضوع را باعث ننگ می‌دانند، تجاوز و آزار جنسی را گزارش نکرده‌اند.

تحقیق درباره خشونت جنسی در هند از زمان تجاوز و قتل Murder یک دانش آموز در اتوبوسی در دهلی در سال ۲۰۱۲ افزایش یافته است. حادثه اخیر زمانی روی داده که هند همچنان شاهد موارد متعدد تجاوز و آزار جنسی بوده است. در ماه آوریل، گزارش تکان‌دهنده تجاوز به کودک در منطقه کشمیر هند در سرخط اخبار جهان قرار گرفت.

ایالت جارکند هم اخیرا به خاطر اینکه سه دختر نوجوان در حوادثی جداگانه در این ایالت مورد تجاوز قرار گرفته و زنده سوزانده شدند در کانون توجه قرار گرفت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام دو متجاوز به دختر دانشجو در ورامین / آنها حتی دوستانشان را هم به مهمانی شوم دعوت کردند!

جنجال رفتار تبعیض آمیز داور اروگوئه‌ای بازی ایران و اسپانیا! + عکس

نسرین را به مهمانی مجردی با دوستانم بردم که آن اتفاق وحشتناک رخ دادپدر بی رحم شرف دخترش را در قمار باخت! + عکس

ساسان خواستگار خواهرم برای من آپارتمان اجاره کرد تا رفت و آمد داشته باشیم

قتل هاجر خواننده معروف ترک + عکس

زن یاسر ؛ صیغه طاهر! / حاصل عشق خیابانی دختر 15 ساله

خواننده زن معروف 55 ساله با جوان 26 ساله در حالت بدی در یک رستوران دیده شد+عکس

عروس 15 روزه بودم که مچ شوهرم را در اتاق خواب خواهرم گرفتم!

ماموریتی برای شیطان/ جوان‌ترین قاتل چگونه 3 تن را قربانی شیطان کرد + عکس

گفتگو با مرد شیطان صفتی که 5 زن ثروتمند تهرانی را به دام انداخت

زنان روسی به دنبال باردار شدن فوتبالیست‌ ها در جام جهانی!

فرار عجیب داماد از حجله 2 عروس / او همزمان با 2 دختر ازدواج کرده بود + تصاویر

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت تجاوز Rape حادثه Incident قاچاق Contraband پلیس Police تجاوز جنسی قتل Murder اخبار اخبار حوادث تجاوز خیابانی زن هندی جنسی نمایش عکس ایران من حوادث پرونده زندگی ازدواج فیلم جام جهانی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب

کارگردان نمایش «پر» از آثار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی، رویکرد جشنواره در حذف بخش رقابتی و توجه به اجرای عمومی آثار را اقدامی موثر دانست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «پر» نوشته مجید کاظم‌زاده‌مژدهی با کارگردانی محمد رسائلی در قالب هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی از ۱ تا ۱۰ اردیبهشت سال جاری در تالار مرکزی شهر رشت روی صحنه رفت.

محمد رسائلی درباره موضوع نمایش «پر» و دغدغه خود برای تولید و اجرای این اثر، گفت: این نمایشنامه با مضمون بسیار خاص و مرتبط با فرهنگ رضوی نوشته شده و رویکرد آن مرا به چالش واداشت و لذا دوست داشتم آن را تولید کنم. این نمایش زندگی یک فرد به اصطلاح چاله‌میدانی قبل انقلاب را روایت می‌کند که عاشق زنی می‌شود که کفش‌دار حرم امام رضا (ع) است و داستان جالبی برایش رقم می‌خورد.

وی اظهار امیدواری کرد داستان این اثر در اجرا نیز مخاطب را تحت تاثیر قرار داده باشد.

رسائلی با بیان اینکه تولید اثر برای جشنواره‌های موضوعی یا غیر آن به لحاظ اجرا دارای چارچوب مشخصی است، تصریح کرد: برای القای روح و جان معنوی تئاتر‌های با موضوع رضوی به مخاطب، نگاه ما متفاوت می‌شود، زیرا تاثیر روانی که من به عنوان هنرمند در وجودم از امام رضا (ع) می‌گیرم با کار‌های دیگر متفاوت است. هنرمند عرصه تئاتر باید در درجه اول ارتباط معنوی و ارادت خاصی را که خودش با امام رضا (ع) می‌گیرد به خوبی در لایه‌های مختلف اجرا برای مخاطب نیز به نمایش بگذارد تا ارتباط دوسویه بین مخاطب و تئاتر رضوی شکل بگیرد و مضمون مورد نظر به مخاطب القا شود.

کارگردان نمایش «پر» درباره حضور در جشنواره رضوی یادآور شد: این جشنواره برای من جایگاه مستحکمی دارد که به آن ارادت دارم و حالم را تا حد بسیار زیادی خوب می‌کند، لذا شرکت در آن برایم جایگاه بالایی داشت.

وی درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی و گرایش به اجرای عمومی نمایش‌ها در شهر‌های خود، تاکید کرد: این اقدام گامی موثر و حرکتی قابل پذیرش است و این مهم مولفه موثری در موفقیت اهداف جشنواره برای نشر فرهنگ رضوی است.

رسائلی در پایان با بیان اینکه وجود بخش رقابتی از جهتی سبب تبادل نظر و انتقال تجربه بین گروه‌های نمایشی می‌شود، گفت: با این وجود تحقق حمایت اجرا‌های عمومی برای هر نمایش در شهر خود با توجه به شرایط اقتصادی موجود بسیار بهتر است و از این منظر این اقدام پسندیده و قابل ستایشی است که از سوی دبیرخانه جشنواره مطرح شده است.

دیگر خبرها

  • تماشا خانه سیار کانون به استان فارس رسید
  • اجرای تئاتر عروسکی در مناطق کم برخوردار فارس
  • تلاش برای آزار روحی دانشجویان حامی فلسطین
  • «گالیله» یک میلیاردی شد
  • «گالیله» بیش از ۱ میلیارد تومان فروخت
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب