Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@06:21:56 GMT

جوان 24 ساله در سد ایلام غرق شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۰۹۹۲۲

جوان 24 ساله در سد ایلام غرق شد

به گزارش ایرنا، جسد این جوان ایلامی عصر امروز جمعه اول تیرماه توسط تیم های امدادی و تجسس از سد چم گردلان ایلام بیرون کشیده شد.
دلایل و زمان غرق شدن این جوان 24 ساله در دست بررسی است و جسد وی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی ارجاع شده است.
حوزه سد ایلام (چم گردلان) در فاصله 18 کیلومتری مرکز شهرستان ملکشاهی از جمله مناطق گردشگری استان است که به ویژه در فصل بهار و تابستان خانواده های زیادی اوقات تفریحی خود را در حاشیه این سد می گذرانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر چند این سد مخزنی برای تأمین آب شرب استان و شهرستان های اطراف احداث شده و شنا کردن در آن ممنوع است، اما در عمل به محل مراجعه جوانان برای شنا مبدل شده است.
از طرفی نداشتن شرایط خاص شنا و قابل پیش بینی نبودن فضاهای عمقی دریاچه ایلام باعث غرق و مرگ جوانان شناگر در این دریاچه شده است.
حوادث گاه و بی گاه غرق شدن جوانان مشتاق شنا در دریاچه سد ایلام گوشزدی به لزوم ایمن سازی این دریاچه از طریق حضور غریق نجات و پایگاه امدادی به عنوان روال رایج آن در موقعیت های مشابه است.
6032/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 خانواده گردشگری استان مرگ ایلام سد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • نرخ ناباروری زنان جوان آمریکایی در حال افزایش است
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار