Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز جمعه در ستاد فرهنگی، اجتماعی و مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد افزود: در مبارزه با آسیب های اجتماعی کمتر به ریشه ها پرداخته ایم هم اکنون باید در این زمینه جدی باشیم.
امام جمعه بجنورد قدرت، دانش، امکانات را پایه های اساسی برای مبارزه با آسیب های اجتماعی دانست و گفت: باید علت و آسیب را شناسایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار داشت: در بحث مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تنها شاخه بریدن همانند مسکن است.
وی بر کمک مردم و حرکت ملی در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و افزود: دشمن سپهر معنوی جامعه را کدر می کند باید در مبارزه جدی عمل کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش یکی از علت های فساد و آسیب های اجتماعی را فقر دانست و گفت: نگذارید خشونت و خشم در جامعه زیاد شود زیرا که مفاسد اخلاقی دیگر قابل کنترل نخواهد بود.
وی از وجود خانه های مجردی انتقاد کرد و اظهار داشت: این خانه ها همچون میکروب واگیر هستند، هم اکنون باید مولد فساد را از بین ببریم ، مسئولان در این زمینه جدی عمل کنند.
3007 /6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی امام جمعه خشم فقر وزیر کشور جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۰۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود