Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@00:03:23 GMT

جشنواره «نقش بهار تهران» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۰۴۷

جشنواره «نقش بهار تهران» برگزار شد

به گزارش روز جمعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران ، جشنواره نقش بهار تهران 150 هنرمند از آموزشگاههای هنری پاتیخت فعالیت های هنری خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دادند.
آثار نقاشی، نقاشی خط، خطاطی مجسمه سازی، از جمله آثاری بود که این جشنواره به علاقه مندان ارایه شد.
برگزاری کارگاههای آموزشی و استعداد یابی از بین کودکان و نوجوانان از جمله برنامه های جنبی این جشنواره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آموزشگاههای آزاد هنری نگارستان خط ،قلم مو ، علی ، تارا ،هوران، تبسم، سکو، اتود، لوح و قلم ، طرحستان ، کتاب آرایی ایرانی ، مصور ، معین ، ایده ، دالفنون ، کنته ، نیکو پندار ، بهار ایده ، نقش مس ، هورشید ، موج ، آوات ، اسفرجانی ، میر فصیح ،شمسه ، بادبادک ، روشنا و هنر دیرینه حضور فعال در این جشنواره داشتند. ‌
سید علی اصغر رفعت حقیقی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در حاشیه این جشنواره اظهار کرد: هنرمندان پایه و اساس فعالیت های هنری هستند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران نیز با تمام تلاش خود از برگزاری چنین برنامه هایی حمایت می کند.
وی افزود: اقتصاد هنر و هنرمندان از بحث هایی که مورد توجه ماست و می بایست مورد حمایت قرار گیرند.
حقیقی با اشاره به استقبال مردم و هنرمندان از این جشنواره خاطر نشان کرد: این جشنواره ها دست مایه آشنایی بیشتر مردم با هنر و هنرمندان و زمینه ساز ارایه هنر اصیل به مردم است.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران نیز این رویداد را یک عصرانه فرهنگی برای شهر تهران عنوان کرد.
ابوالفضل رفیعی افزود: مقوله هنر و فرهنگ فرصتی است برای شهروندان که با آموزش فرزندان خود در فصل تابستان شاهد رشد و شکوفایی استعداد های هنری و فرهنگی آنان باشند.
رفیعی برگزاری چنین جشنواره هایی را زمینه ساز شناخت فرهنگ و هنر از سوی شهروندان دانست.
تهرام/1109/7244 / 1539
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اداره فرهنگ و ارشاد شهرداری تهران فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان مو جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عالی زاده جمعه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج با حضور ۱۰ گروه دختر و ۱۰ گروه پسر و حضور پرشور خانواده‌ها و مسئولان استانی در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر افزود: این جشنواره که توسط خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان بوشهر برگزار شد، در ۲ بخش سرودهای ملی و محلی گروه‌های سرود دختر و پسر استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره به اجرا گذاشتند.

وی افزود: «امید مهرنیا»، مسئول خانه سرود و موسیقی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، مهمان و داور ویژه این جشنواره بود که آقایان «اکبر ابراهیمی» مسئول موسیقی صدا و سیمای مرکز بوشهر و «فرهی» وی را در امر داوری همراهی کردند.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر بیان کرد: یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را، برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بود که توسط مسئول خانه سرود و موسیقی بسیج در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: در مراسم ویژه ای که در آینده برگزار خواهد شد برگزیدگان سرود دختر و پسر در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسر و همخوان برتر دختران، رهبر برتر با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی گفت: همچنین گروه‌های برتر نیز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد

.

کد خبر 6089387

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود