Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شادگان جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : این انفجار حدود ساعت چهار صبح امروز در این جایگاه رخ داده است .
سعید حاجیان ادامه داد : در این حادثه مخزن گاز CNG یک خودرو وانت پیکان در حال سوختگیری به دلیل نقص فنی منفجر شده است.
فرماندار شهرستان شادگان با بیان اینکه در این حادثه به جایگاه سوخت خسارت مالی وارد نشده است افزود :کودکی حدود 10ساله که هنگام انفجار در داخل خودرو بود بر اثر انفجار جان باخت و راننده وانت و همسرش که خارج از خودرو بودند مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا این حادثه نخستین انفجار مخزن گاز CNG در شادگان می باشد که به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی هنگام گاز گیری در جایگاه سوخت رخ داده است .
شهرستان شادگان در جنوب استان خوزستان واقع شده و مرکز آن شهرشادگان است .
7165/6002
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان خوزستان خودرو گاز انفجار شادگان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم) لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • ۶ کشته براثر ریزش کوه و صاعقه در افغانستان