Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@11:22:17 GMT

نگرش های نامناسب به نخبگان کنار گذاشته شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۰۸۷۷

نگرش های نامناسب به نخبگان کنار گذاشته شود

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید اظهار داشت: باید امکانات را برای این افراد توانمند فراهم کرده و از دانش تولیدی آنان استفاده کنیم.
وی ادامه داد: مدرسان دانشگاه ها دانشجویان خود را توانمند، خلاق و اُمیدوار به آینده تربیت کنند تا کارآفرین باشند.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: نیروی انسانی منبع خلق ثروت است و کشورهایی مانند ژاپن و کره جنوبی با بهره گیری از سرمایه انسانی خود پیشرفت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همتی ابراز داشت: باید به جایی رسید که از هر یک هزار دانشجو و دانش آموخته دانشگاه های استان، افزون بر 500 نفر اقدام به تاسیس شرکت دانش بنیان کنند و این نهادهای علمی آموزشی برای هر مساله استان یک راه حل بدهند.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا نخبگان سایر کشورها را جذب و برای آنها هزینه می کند و از دانش تولیدی آنها برای مقاصد خود استفاده می کند.
رییس کارگروه اقتصاد مقاومتی هرمزگان اضافه کرد: آمریکایی ها برای به زانو در آوردن ملت ایران نبرد اقتصادی راه انداخته و به ناکارآمدی های دیوان سالاری اداری امید بسته اند تا با ایجاد اختلال اقتصادی، بحران ارزی و مشکل های اقتصادی و مالی مردم را به خیابان ها بکشانند.
وی گفت: کشوری می تواند در این نبرد پیروز باید که دارای قدرت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی باشد و باید تلاش کنیم از این تهدید برای کشور بزرگترین فرصت ها را خلق کنیم.
*** راه اندازی سه اندیشکده در هرمزگان
رییس بسیج اساتید هرمزگان هم در این آیین اظهار داشت: ایران حدود 50 اندیشکده دارد و به تازگی سه اندیشکده در استان راه اندازی شده است و تا پیش از این هیچ اندیشکده ای نداشت.
احسان کامرانی بیان کرد: این اندیشکده ها در راستای کمک به حل مشکل های هرمزگان راه اندازی شده اند و می توانند با کنار زدن فرآیندهای دست و پاگیر اداری کمک خوبی برای مدیران اجرایی باشند.
احسان کامرانی افزود: این اندیشکده ها شامل اجتماعی و فرهنگی، آب و محیط زیست و اندیشکده اقتصاد و اقتصاد دریا محور است.
*** تزریق نااُمیدی سهم مهلکی برای جامعه است
رییس دانشگاه علمی کاربردی هم در این آیین ابراز داشت: برخی افراد دارای تریبون، نااُمیدی به جامعه تزریق می کنند که جای تعجب دارد و سهم مهلکی برای جامعه است.
موسی جاودان افزود: در هیچ کشوری چنین کاری با مردم خود نمی کنند.
وی بیان داشت: معلمان، مدرسان دانشگاه ها و مسوولان باید به جامعه اُمید ببخشند.
*** دانشگاه هاعشق به وطن را در دل دانشجویان جای دهند
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دل دانشجویان را باید از عشق به وطن و پرچم کشور پر کنیم و از بزرگنمایی مشکل های اقتصادی پرهیز شود.
سردار رضا ترابی بیان داشت: مشکل مانند همه کشورها در ایران هم وجود دارد و هیچ دولتی به تنهایی قادر به حل آنها نیست.
وی بیان کرد: همه باید برای حل مساله اقتصادی وارد گود شوند و از نشستن در بیرون آن و نقد کردن بپرهیزند زیرا پشت تریبون نقد کردن هنر نیست.
3219/2094
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اجتماعی و فرهنگی ژاپن عشق کره جنوبی نخبگان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند

بنابر آنچه اقتصاد۲۴ نوشته است، علی اکبر رائفی پور که سال‌ها در محافل رسانه ای او را با مدرک فوق دیپلم یا کارشناسی حسابداری معرفی می‌کردند بالاخره مدرکش منتشر شد و مشخص شده که وی کارشناس حسابداری دانشکاه پیام نور شاهد را با معدل ۱۵ دارد.

در بسیاری از محافل علمی مدرک دانشگاه پیام نور صرفا برای ارائه به دستگاه‌های دولتی برای افزایش حقوق! شناخته می‌شود و بار علمی ندارد. نکته قابل توجه نمره زبان فارسی رائفی پور بوده که ۱۳ است و در مقابل نمره زبان خارجی وی ۱۴ است.

رائفی پور که اخیرا در قامت یک نظریه پرداز اقتصادی خود را مطرح می‌کند نمره درس "توسعه اقتصادی" و "پول و ارز بانکداری" وی هر دو ۱۳ شده است!

دیگر خبرها

  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • استفاده از الگوهای نامناسب تربیتی سبب تصرف مغزها می‌شود
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • افشای مدرک تحصیلی استاد همه‌چیزدان عرصه سیاست ایران | کدام دانشگاه درس خوانده است؟ +سند
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی برای ۱۰۰ استاد منتحب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • پشتوانه‌ عملیات وعده صادق، جامعه علمی ما بود