Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مدیرکل صدا و سیمای اردبیل به هجمه رسانه‌های بیگانه به باورهای مردم اشاره کرد و گفت: نقش صدا و سیما به عنوان رسانه‌ای که در خط مقدم مقابله با هجمه‌های صدا و سیما قرار دارد، بسیار خطیر است.

ملااحمدی بیان کرد: معرفی توانمندی و قابلیت‌های استان ازجمله گردشگری، کشاورزی و برندسازی محصولات تولیدی استان از جمله اهدافی است که صدا و سیما پیگیر آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های صداسیمای اردبیل بیان کرد: حدود هزار و ۶۱۰ ساعت برنامه سازی در حوزه سیما و ۴ هزار و ۱۰۰ ساعت تعهد برنامه سازی در حوزه رادیو و هزار و ۴۶۰ ساعت برنامه‌سازی در حوزه رادیوی برون مرزی از جمله تعهدات صدا و سیمای اردبیل است که با کیفیت مطلوب برای مخاطبان تهیه می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل ادامه داد: رویکرد ما این است که فضای تعامل مابین رسانه، دستگاه‌های دولتی، نهادهای فرهنگی و بخش خصوصی افزایش یابد و رسانه محل حضور تمام گرایش‌ها قرار گیرد.

ملااحمدی اظهار کرد: عمده کارهای ما توجه به ظرفیت شهرستان‌ها و روستاهای استان است و در این زمینه برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت در ایام تابستان درنظر گرفته شده است.

وی به بحرن آب در کشور اشاره کرد و افزود: برنامه ویژه‌ای برای ترویج مصرف بهینه آب در دو بخش کشاورزی و خانگی برای مردم استان تهیه خواهد شد که امیدواریم نتیجه مطلوب داشته باشد و با توجه بیشتر به منابع آبی، از این ذخایر ارزشمند آیندگان نیز به خوبی بهره‌مند شوند.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل اوقات فراغت بخش کشاورزی صدا و سیما کشاورزی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • زمان اوج بیت کوین مشخص شد
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت