Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > تلویزیون - سیاست روز نوشت:

این روزها جهان مشغول جام‌جهانی فوتبال در روسیه است و قطعاً ایرانیان نیز توجهی خاص به این مسابقات دارند به ویژه اینکه تیم ملی ایران در این رقابت‌ها حضور دارد. در این میان یک نکته مشاهده می‌شود و آن هزینه کردن‌های قابل تأمل برای دعوت از فوتبالیست‌های مطرح جهان برای سفر به ایران جهت حضور در برنامه‌های تلویزیونی و البته هزینه کردن‌های بسیار برای اعزام تیم‌های خبری و رسانه‌ای و بعضا نمایندگان مجلس و هنرمندان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به روسیه به عنوان تشویق‌کنندگان تیم‌ملی است.
این سوال در ذهن ایجاد می‌شود در شرایطی که هنوز در کرمانشاه و سرپل‌ذهاب خانه و کاشانه مناسب مردم برای اسکان کودکانشان ندارند که با خیالی آسوده نظاره‌گر بازی‌های جام‌جهانی باشند و یا کودکانی هستند که اصلا تلویزیون ندارند که بخواهند بیننده این بازی‌ها باشند، هزینه کردن‌های بسیار برای آوردن بازیکنان معروف فوتبال به کشور و یا اعزام افرادی به عنوان گزارشگر و یا حامی تیم ملی به روسیه با پول بیت‌المال می‌تواند در اولویت باشد؟ قطعا پاسخ منفی است حتی برای آنانی که می‌گویند با پول شخصی به روسیه رفته اند قطعاً اولویت هزینه کردن این منابع برای تسریع در بازسازی ویرانه‌های زلزله در کرمانشاه و سرپل‌ذهاب خواهد بود. آن وقت می‌توان در کنار لذت بردن از بازی‌های جام‌جهانی و تیم‌ملی، شادی مضاعفی به نام سامان یافتن زلزله‌زدگان این مناطق و تماشای فوتبال توسط کودکان این بخش از میهن عزیزمان ایران را تجربه نماییم.

 

17302

کلید واژه‌ها : جام جهانی 2018 - عادل فردوسی‌ پور -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جام جهانی 2018 عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، تیم ملی هندبال جوانان ایران که برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا آماده می‌شود،صابر حیدری و محمد حسن خادمی، بازیکنان جوان تیم هندبال بزرگسالان فولاد مبارکه سپاهان به اردو دعوت کرده است.

 این اردو با حضور ۲۱ بازیکن در تهران برگزار می شود.

تیم ملی نوجوانان کشورمان نیز که خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا آماده می‌کند، رضا کثیری، مهدی تیموری، محمد طا‌ها فتاحی، متین زارعان و مهرزاد مظفری پنج بازیکن تیم هندبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان را دعوت کرده و این بازیکنان تمرینات خود را اردوی ترکیه پیگیری می کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها