Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@17:54:41 GMT

عصرانه شعر در حوزه هنری زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۲۷۱۰

عصرانه شعر در حوزه هنری زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: عصرانه نقاشی با حضور پیشکسوتان و اساتید نقاشی استان، در حوزه هنری استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری زنجان؛ عصرانه نقاشی با حضور پیشکسوتان و اساتید نقاشی استان در حوزه هنری زنجان برگزار می شود.

 

عصرانه نقاشی به منظور همدلی، همفکری، تلاش مضاعف و دوسویۀ مسئولین حوزه هنری زنجان با هنرمندان و پیشکسوتان نقاشی استان، ساعت 18 عصر روز یکشنبه سوم تیرماه 1397 در حوزه هنری زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدف از برگزاری عصرانه نقاشی، مهم شمردن ارزش و جایگاه هنر و هنرمندان استان است.

 

گفتنی است، ابلاغ محورهای تولیدات آثار هنری، ارائه مدل‌های فعالیتی، استفاده از ظرفیت ها و توانمندی‌ها و تجارب پیشکسوتان در جهت ترویج فرهنگ و هنر متعهد از دیگر اهداف برگزاری عصرانه نقاشی خواهد بود.

 

 

پنج اثر نقاشی با موضوع آراء و اندیشه‌های شهید آوینی خلق شد

 

پنج اثر نقاشی با موضوع آراء و اندیشه های شهید آوینی توسط استاد حسن ترخوانه در کارگاه هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری زنجان خلق شد.

 

خدایی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری، گفت: این آثار در ابعاد 35 در 50 تولید شده و نمونه‌ای ارزشمند از آثار هنری تولید شده با موضوع آراء و اندیشه های شهید آوینی در زنجان به‌شمار می‌رود.

 

وی اظهار داشت: این آثار فاخر در کارگاه هنر انقلاب اسلامی حوزه هنری استان زنجان توسط پیشکسوت نقاشی استاد حسن ترخوانه از نقاشان و هنرمندان توانمند استان زنجان به تصویر کشیده شده است که وی تا کنون چندین اثر ارزشمند با موضوع انقلاب و دفاع مقدس خلق نموده است.

 

خدایی در رابطه با، پنج اثر تولیدی استاد حسن ترخوانه که براساس مطالعات و تحقیقات وسیعی صورت گرفته، گفت: پنج اثر نقاشی تولید شده با عناوین شهید اهل قلم، رستاخیز، پروازهای آسمانی، اضمحلال در غرب و دموکراسی در غرب است که موضوع این آثار از آراء و اندیشه های شهید آوینی برگرفته شده است

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت مجلس مساجد فوتبال ایرانشهر کانون های مساجد جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقام معظم رهبری خبرگزاری شبستان نمایندگان مجلس عصرانه شعر حوزه هنری زنجان شهید آوینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمد اصغرزاده رییس حوزه هنری استان سمنان گفت : این مدرسه ب اهزینه بازسازی دو میلیارد تومان با هدف روایتگری بومگرایانه در دو بخش تولیدات فرهنگی هنری و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف رویات قابلیت‌های گوناگون استان سمنان حتی در بخش گردشگری روایت  فعالیت می‌کند
درمراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی هم حضور داشت ، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: در این مدرسه با فعالیت بومگرایانه روایت‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر ماندگار خواهد شد
فرج الله شوشتری سرپرست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان هم گفت: جنگ امروز جنگ روایتهاست و حفظ هویت و اصالت ملی در سایه روایت درست از خدمات ارزشمند به انقلاب است
در این مراسم حکم مدیریت مدرسه ملی روایت به حسینعلی جعفری از نویسندگان بنام استان سمنان و کشور اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد