Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-02@02:58:58 GMT

طالبان ۳۳ نفر را در قندهار افغانستان ربود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۲۷۵۲

طالبان ۳۳ نفر را در قندهار افغانستان ربود

به گزارش جهان نيوز ، یک مقام دولتی در ولایت قندهار افغانستان گفت: عناصر طالبان شامگاه پنجشنبه به یک شرکت راه سازی در منطقه «سپین بولدک» حمله کردند.

بر اساس این گزارش، 13 مهندس و 20 نگهبان در حمله عناصر مسلح ربوده و همچنین دستکم چهار تن از نیروهای امنیتی در درگیری با این عناصر کشته شدند.این گزارش می افزاید تمام افراد ربوده شده افغانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طالبان تاکنون هیچ واکنشی در خصوص حمله به شرکت راه سازی در ولایت قندهار نشان نداده است.ماه گذشته نیز در حمله افراد مسلح به نیروگاه برقی در ولایت بغلان واقع در شمال افغانستان، هفت مهندس هندی و یک افغان ربوده شدند.
حمله افراد مسلح به شرکت ها و گروه هایی که در افغانستان فعالیت می کنند، باعث شده تا شرکت های بین المللی فعالیت های خود را در افغانستان کاهش دهند.

مقام های دولتی افغانستان همچنین اعلام کردند که پس از پایان آتش بس سه روزه در این کشور که به مناسبت عید فطر میان نیروهای دولتی و طالبان اجرا شد، گروه طالبان 16 نیروی پلیس و دو غیر نظامی را در ولایت بادغیس کشتند.

منبع:ایرنا  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه‌های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره در هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می‌شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده‌اند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • ۶ نفر در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان جان باختند