Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:56:34 GMT

ترافیک سنگین صبحگاهی در اولین روز هفته

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۴۴۳۹

ترافیک سنگین صبحگاهی در اولین روز هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس اوتادی جانشین مرکز کنترل ترافیک این پلیس درباره وضعیت ترافیکی شهر تهران در اولین روز هفته گفت: در محورهای ورودی شهر بار ترافیک صبحگاهی سنگینی را شاهدیم. محور غرب به شرق بزرگراه‌های حکیم، همت، جلال آل احمد، جاده مخصوص کرج و خیابان آزادی دارای حجم بار ترافیکی هستند.

اوتادی همچنین اظهار داشت: محور شرق به غرب بزرگراه‌های زین‌الدین، بابایی، رسالت، جاده دماوند و محور جنوب به شمال بزرگراه‌های نواب، سعیدی و خیابان ولی‌عصر از ونک تا نیایش بار ترافیکی نسبتاً سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ورودی بزرگراه آفریقا نیز با حجم بار ترافیکی روبرو هستیم، گفت: به‌طور کلی مشکل خاصی در تردد وسایل نقلیه وجود ندارد. عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی نیز در سطح معابر مستقر بوده و نسبت به تسهیل رفت و آمد وسایل نقلیه اقدام می‌کنند.

کد خبر 4327824

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهور ترافیک شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ترافیک بیمه عید سعید فطر سازمان تامین اجتماعی سرهنگ نادر رحمانی سازمان هواشناسی پلیس راهور جام جهانی 2018 روسیه محمد علی افشانی آموزش و پرورش محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت

 زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه تهران - کرج
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • هراز یکطرفه شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز