Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، محمدجواد لاریجانی در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده فاجعه منا اظهار کرد: روند رسیدگی به این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به علت طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده بیان کرد: بسیاری از مسائل این پرونده در بیرون از مرزهای ایران است و لذا روند رسیدگی به آن طولانی شده است؛ چراکه متاسفانه مسائل این پرونده در کشوری همچون عربستان رخ داده که سیستم قضایی بسیار لغزنده‌ای داشته و قابل اعتماد نیست و مانند سایر جنایت‌های منطقه در حال گذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول تصریح کرد: با این حال در قوه قضاییه به شکایت افراد رسیدگی شده، بدین معنی که برایشان پرونده تشکیل داده ایم لذا این رسیدگی ادامه خواهد داشت و انعرشاءلله در آینده نه چندان دور احکام قوه قضاییه خود ما صادر می‌شود؛ چراکه ما نمی‌توانیم برای این رسیدگی‌ها صبر کرده و منتظر آنها باشیم.

لاریجانی ادامه داد: منتهی در این پرونده روند باید بگونه ای باشد که پیگیری بین المللی آن هم ادامه پیدا کند.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در پایان گفت: علت عدم حصول نتیجه ملموس و راضی کننده، آلودگی دستگاه‌های امنیتی و قضایی و سیاسی کشور‌های دیگر است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پرونده فاجعه منا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف

نخستین جلسه کمیته حل اختلاف اتباع و مهاجرین خارجی خراسان جنوبی با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری برگزار شد.

صفایی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی در این جلسه گفت: اتباع و مهاجرین دارای کارت آمایش می‌توانند با مراجعه به کمیته حقوقی به طرح شکایات خود بپردازند.

او افزود: این کمیته روند رسیدگی به شکایت‌های اتباع را تسهیل کرده و سرعت می‌بخشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف