Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@20:37:06 GMT

جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان از زبان آقای وزیر

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۵۹۱۹

جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان از زبان آقای وزیر

رکنا: وزیر آموزش و پرورش، جزئیات پرداخت مطالبات فرهنگیان را تشریح کرد و گفت: حق‌التدریس معلمان شاغل و ۲ نوبت حق‌الزحمه امتحانات در تابستان امسال پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: در حال حاضر در بحث مطالبات بیشترین مسئله، مطالبات خرید خدمات است زیرا همکاران ما خیلی وقت است که مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند؛ در بعضی از استان‌ها این مطالبات تا 9 ماه به تأخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بحث خرید خدمات، تخصیص خوبی را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم و طی روزهای آینده بخشی از مطالبات خرید خدمات پرداخت خواهد شد.

بطحایی با بیان اینکه در خصوص سایر مطالبات نسبت به سال‌های قبل وضعیت‌مان بهتر است، گفت: حق‌التدریس موظف را ماهانه پرداخت می‌کنیم و مشکلی در این خصوص نیست.

وی اضافه کرد: در خصوص حق‌التدریس نیروهای شاغل نیز تقریباً تا اسفند ماه در بعضی از استان‌ها پرداخت کردیم و حدود دو ماه حق التدریس پرداخت نشده داریم که این میزان را نیز در تابستان امسال تسویه خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش درباره حق‌الزحمه امتحانات اظهار کرد: با اصلاحاتی که در فرآیند امتحانات خرداد ماه 97 داشتیم، هزینه امتحانات کاهش پیدا کرده است ولی اکنون پرداخت حق‌الزحمه سه نوبت امتحانی را عقب هستیم.

وی ادامه داد: 2 نوبت از حق‌الزحمه امتحانات را در تابستان پرداخت می‌کنیم و فقط یک نوبت نیز باقی خواهد ماند.

بطحایی درباره پاداش پایان خدمت فرهنگیان نیز گفت: تمام پاداش پایان خدمت فرهنگیان را در 3 قسط تا شهریورماه تسویه می‌کنیم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت وزیر آموزش و پرورش مطالبات فرهنگیان تابستان وزیر عکس ایران حوادث جام جهانی فیلم من عروس ازدواج پرونده خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،   استاندار خوزستان گفت: در این نشست  در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح شد و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

علی اکبر حسینی محراب  افزود: دستورکار دیگر در خصوص مفاصا حساب قرارداد‌های پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قرارداد‌های دیگر مدنظر قرار گیرد.

وی  ادامه داد: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد  در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحد‌ها به این صورت است که ده درصد را کارفرما میدهد و مابقی آن را دولت پرداخت میکند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود