Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدنجیم حسینی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه کردستان اظهار داشت: کشت های بازرسی تعزیرات حکومتی کردستان از ابتدای امسال با توجه به وضعیت بازار و بویژه در ماه مبارک رمضان تشدید و در این مدت 2 هزار و 345 پرونده تخلف بررسی و رای برای آنها صادر شد.
وی اضافه کرد: از این تعداد پرونده یک هزار و 572 فقره پرونده در بخش کالا و خدمات بوده که متخلفان این بخش به پرداخت 2 میلیارد و 540 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تعداد پرونده های این بخش در مقایسه با سال قبل 12 درصد افزایش یافته و گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بیشترین تخلفات این بخش است.
حسینی گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز 765 فقره پرونده تشکیل شده و متخلفان به پرداخت 23 میلیارد و 780 میلیون ریال جریمه شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 40 درصد کاهش یافته است.
وی افزود: در بخش بهداشت و درمان نیز 39 فقره پرونده تشکیل شده و متخلفان به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه شدند.
**تشکیل 759 فقره پرونده در طرح تشدید نظارت رمضان
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: در قالب طرح تشدید نظارت رمضان 759 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که بیشترین تعداد آن در بخش کالا و خدمات و 535 فقره بود و متخلفان به پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون ریال جریمه شدند.
حسینی افزود: در این مدت 214 فقره پرونده قاچاق با جریمه چهار میلیارد ریال و 14 فقره پرونده بخش بهداشت با یک میلیارد و 700 میلیون ریال جریمه تشکیل شد.
وی اضافه کرد: در قالب طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه ماه مبارک رمضان، 10 تیم بازرسی بر عرضه و فروش کالاهای اساسی نظارت کردند و در این مدت 47 گشت مشترک با سایر ادارات انجام دادند.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی در بخش های کالا و خدمات، مراکز بیمارستانی و داروخانه ای و شرکت های خصوصی و دولتی می توانند گزارش کتبی خود را برای بررسی به ادارات تعزیرات حکومتی تحویل دهند.
حسینی یادآور شد: سامانه تلفن گویای تعزیرات حکومتی 135 بزودی راه اندازی می شود ضمن اینکه شهروندان می توانند با ورود به سایت اینترنتی بازرسی و عملکرد تعزیرات حکومتی درخواست خود برای رسیدگی به تخلف صنفی را ثبت کنند.
سال گذشته در مجموع هشت هزار و 120 فقره پرونده تخلف مربوط به صنوف بخش های مختلف در تعزیرات حکومتی تشکیل و متخلفان به پرداخت 633 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
سازمان تعزیرات حکومتی در آبان سال 1373 با تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام و بر اساس قانون تعزیرات حکومتی، با هدف مقابله با هجمه مفسدان خرد و کلان اقتصادی و حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان تاسیس شد.
3020
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اصحاب رسانه تعزیرات حمایت از مصرف کنندگان قاچاق قاچاق کالا و ارز جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج خبر داد و گفت: طبق قانون با متخلفان برخورد می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدحمزه لقمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرونده قاچاق هشت هزار لیتر گازوئیل به ارزش 2 میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق و کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه مأموران سازمان اطلاعات فراجا محموله سوخت قاچاق را از یک دستگاه خودروی تک کشنده کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند، عنوان کرد: شعبه به دلیل ارائه ندادن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز، علاوه بر ضبط سوخت قاچاق، متهم را به پرداخت 5 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وصول جریمه سنگین قصاب گرانفروش

وی همچنین از وصول جریمه بیش از یک میلیارد ریالی و اجرای حکم یک واحد قصابی به دلیل دریافت وجه اضافه از مشتریان خبر داد و افزود: پرونده یک واحد صنف قصابی به دلیل گرانفروشی در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی یاسوج بررسی شد که شعبه با بررسی و شواهد و مستندات پرونده و با احراز تخلف علاوه بر نصب پارچه بر سر درب واحد، متهم را به پرداخت یک میلیارد و 650 میلیون ریال محکم کرد.

لقمانی خاطرنشان کرد: با قطعیت رای صادره پرونده تخلف به اجرای احکام تعزیرات یاسوج ارجاع و با وصول جریمه مختومه شدو واقعیت امر بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در بازرسی از واحدهای صنفی گوشت و پروتئین این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی یاسوج ارسال کردند.

وی با تأکید بر اینکه پایش بازار و پیشگیری از تخلفات اقتصادی در اولویت بوده و بدون هیچ گونه اغماضی در این زمینه ورود می‌کنیم، تصریح کرد: گشت مشترک تعزیرات با حضور میدانی روسای شعب و همراهی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی بازار شامل سازمان صمت، اتاق اصناف، بسیج اصناف، صدا و سیما، نیروی انتظامی و اتحادیه‌ها با هدف پیشگیری از تخلفات احتمالی و برای رفاه حال مردم به صورت مستمر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو