Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@04:53:54 GMT

بلوار ماسال و شاندرمن به هم متصل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۱۷۷۵۶

بلوار ماسال و شاندرمن به هم متصل می‌شود

فرماندار ماسال در جلسه شورای ترافیک شهرستان از شهرداری خواست هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم برای اجرایی کردن بلوار از ماسال تا شاندرمن را فراهم نمایند.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمد جواد عامر در جلسه شورای ترافیک شهرستان ماسال از شهرداری‌ خواست هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم برای اجرایی کردن نصب بلوار از ماسال تا شاندرمن را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ماسال از اداره راه و بخشداران بخش مرکزی و شاندرمن خواست طی همکاری با پلیس راهور، مناطق حادثه خیز روستایی را شناسایی و در مواردی که نیاز است برای برطرف کردن آنها از ظرفیت دهیاران استفاده کنند.

رئیس شورای ترافیک ماسال همچنین با انتقاد از مصوبه شورای ترافیک شهرستان در خصوص فعالیت 11 تاکسی از تاکسی های ماسال در مسیر ماسال به صومعه سرا، گفت: درباره چنین موضوعی باید شورای ترافیک استان تصمیم گیری کند و امروز اگر حادثه ای در این خط صورت گیرد ممکن است بیمه مسئولیت خسارت آن را متقبل نشود.
  فرماندار ماسال در ادامه و در خصوص معضلات مربوط به سد معبر گفت: متاسفانه این مشکل به دلیل شرایط اقتصادی و بیکاری به مشکلی سراسری تبدیل شده اما این موضوع دلیلی برا این نیست که قانون در این زمینه اجرا نشود. 
محمد جواد عامر گفت : متاسفانه برخی کسبه حتی از پیاده رو نیز عبور کرده و درست در داخل خیابانها وارد شده اند، که این موضوع برای خود آنها و برای شهر گردشگرپذیری مثل ماسال زیان آور بوده و شهرداری‌ها باید در این زمینه اقدامات لازم را صورت دهند.
فرماندار ماسال همچنین برای ساماندهی این مشاغل، از شهرداری ماسال خواست تا حداکثر 15 روز آینده  طرح ایجاد غرفه ها در ورودی شهر از چهارراه جهاد تا بلوار دادگستری را نقشه برداری و مسائل مربوط به حریم آن را برای اجرای این طرح معین نماید تا با این کار هم به نوعی برای کسب روزی این افراد آرامش ایجاد شود و همچنین موجب زیباتر شدن این شهر توریستی باشیم.
  محمدجواد عامر همچنین از وضعیت روشنایی و ایمنی جاده ورودی بام سبز چه از سمت میله سرا و چه از سمت سردار جنگل ابراز نگرانی کرده و از شورای ترافیک خواست تا این موضوع را جز مصوبات این شورا قرار داده و اصلاح هندسی در این ورودیها انجام گیرد. انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بیکاری پلیس راهور جنگل شرایط اقتصادی شهرداری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرادعلی الله وردی اظهار کرد: این بلوار به محلی برای استقرار مشاغل مزاحم شهری تبدیل شده است از این رو حذف پل‌ها برای مسدود کردن دسترسی خودروها به پیاده روها با جدیت دنبال شده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این بلوار ایجاد زیرگذر در تقاطع امیرالمومنین (ع) است که طرح آن در حال تهیه است و اجرای آن بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

شهردار حمیدیا از دیگر اقدامات به ایجاد بوستان‌های جدید و فرهنگسرا در شهر حمیدیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۸۲ درصد بودجه شهر به پروژه عمرانی اختصاص یافت که شامل ۳۵ پروژه با ۳۰۰ میلیارد تومان بود و امسال هم دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: حمیدیا اولین شهری است که برنامه ۵ ساله مصوب دارد که در اجرای طرح‌ها تأثیر بسزایی دارد.

شهردار حمیدیا به سیلاب سال گذشته اشاره کرد و افزود: سیلاب ۱۴۰۱ شهرداری باعث شد که شهرداری برای مهار سیلاب نسبت به مخزن هیدرولیکی در مسیر رودخانه برای مهار روان آب‌ها اقدام کند تا جذب آب‌های زیرزمینی شود.

الله وردی اضافه کرد: دو باب مخزن دیگر هم برای کنترل روان آب‌ها در حال ساخت است و ۱۵ حلقه چاه نیز حفر خواهد شد چرا که بعضی معابر شهر بافت قدیم و در معرض آسیب از مخل روان‌آب‌ها قرار دارد.

کد خبر 6091117

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم