Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

فارس، تورنمنت بین المللی اولان باتور در حالی از روز(چهارشنبه) به میزبانی مغولستان آغاز شده که تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان با ترکیب سه مشت زن راهی این رقابت‌ها شده است. این رقابت‌ها از روز چهارشنبه 30خرداد با حضور 12 تیم آغاز شده است.

امید احمدی صفا نماینده وزن 49 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه خود نماینده مغولستان را شکست داد و روز پنج شنبه با شکست حریفی از چین راهی مرحله نیمه نهایی تورنمنت اولان باتور مغولستان شد و امروز(شنبه) باید با بوکسور قزاقستانی مبارزه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 75 کیلوگرم نیز شاهین موسوی در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده کره جنوبی رفت و این دیدار با نیز به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. وی در دومین دیدار نماینده کشور میزبان را شکست داد و امروز(شنبه)برای رسیدن به فینال باید نماینده هندوستان را شکست بدهد.

سجاد کاظم زاده نیز با شکست مقابل نماینده میزبان از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اکبر احدی به عنوان سرمربی و علی مظاهری به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده دارند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست