Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در کارگاه بررسی کتاب اصول هفتگانه امام خمینی(ره) حجت الاسلام و المسلمین نبی الله فضلعلی به بررسی تبین اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به وعده الهی ، اعتماد به اراده مردم، حمایت از محرومان، اعتماد به استقلال ملی، تکیه بر وحدت ملی و مخالفت صریح با جبهه قلدران بین المللی می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه روز یکشنبه ۳تیرماه، ساعت ۱۷ به فرهنگسرای امام(ره) تهران‌ میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی) مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۶۱۰۰۷۸۰ تماس بگیرند .

اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای امام (ره)می‌توانند به نشانی ساب پورتال imam.farhangsara.ir و رسانه خبری www.fhnews.ir مراجعه کنند.

کد خبر 4328092 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی ره فرهنگسرای امام نقد کتاب معرفی کتاب فلسفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ماه مبارك رمضان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قانعی راد قرآن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معرفی نشریات انجمن جامعه شناسی ایران احمد احمدی نقد کتاب تازه های نشر اصول فقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۱۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند