Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فصلنامه پژوهشنامه تمدن ایرانی، توسط گروه تاریخ دانشگاه شهید باهنر کرمان و با هدف مطالعه و پژوهش در حوزه تاریخ فرهنگ و تمدن ایران، چاپ و منتشر خواهد شد.

هیئت تحریریه این فصلنامه متشکل از اساتید برجسته و صاحب اثر بوده که ضمن حضور در بهترین گروه های تاریخ سرتاسر کشور، آثار پژوهشی گران سنگی را به رشته تحریر درآورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصلنامه مذکور مجوز انتشار را از سامانه جامع رسانه های کشور، دریافت داشته و بر آن است با انتشار شماره های نخست خود شامل مقالات پژوهشی و با کیفیت علمی مناسب از اساتید و محققان حوزه تاریخ فرهنگ و تمدن ایران، بالاترین گرید علمی را از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کسب کند.

از همین رو از تمامی استادان و محققان ارجمند درخواست می شود مقالات پژوهشی خود را از طریق نشانه الکترونیکی فصلنامه، ارسال کنند.

بدیهی است مقالات واصله در اسرع وقت توسط اعضاء محترم هیأت تحریریه، مورد بازنگری و واکاوی قرار گرفته و  در صورت دارا بودن شرایط علمی و پژوهشی لازم، برای داوری توسط داوران کاردان این فصلنامه ارسال خواهند شد.

کد خبر 4328179

منبع: مهر

کلیدواژه: تاریخ معاصر تمدن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی کتاب فلسفه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ماه مبارك رمضان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قانعی راد قرآن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معرفی نشریات نقد کتاب احمد احمدی تازه های نشر انجمن جامعه شناسی ایران اصول فقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی

حمیدرضا ایزدی در دیدار با مجید میکائیلی، رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با تأکید بر حمایت و پشتیبانی کامل و تقویت ارتباط اداره کل صمت با بسیج علمی گفت: بهره‌مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج و کمک به تسریع امور واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری، بازار و اصناف، نخبگان و فناوران بسیج علمی و همکاری‌های دوجانبه در اولویت کار اداره‌کل صمت قرار دارد.

او با اشاره به اقدامات و برنامه‌ریزی لازم در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت افزود: با توسعه فعالیت‌ها و ارتباطات با مجموعه‌های علمی و پژوهشی، حمایت از شرکت‌ها و طرح‌های دانش‌بنیان صنایع مادر و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و تجاری با قوت و بیش از پیش انجام می‌گیرد.

مجید میکائیلی، رئیس بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس نیز در این نشست اصول و چارچوب سپاه برای نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان را برشمرد و گفت این اصول از جمله تقدم نقش تسهیلگری و تنظیم‌گری نسبت به تصدی‌گری، مردمی‌سازی، کمک‌سازی به دولت، الگوسازی، درآمدسازی، تمرکز بر عرصه‌های اولویت‌دار و گلوگاهی بر اساس زنجیره ارزش، حضور و نقش‌آفرینی و بهره‌گیری از ظرفیت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید