Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:41:16 GMT

شماره کیانی در سپاهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۲۱۲۸

شماره کیانی در سپاهان مشخص شد

مهدی کیانی هافبک تدافعی طلایی پوشان مانند گذشته در لیگ هجدهم هم شماره 6 را بر تن خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی زمانی که در تراکتورسازی فوتبال بازی می کرد و زمزمه های حضور جواد نکونام در این تیم شنیده می شد، در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرد که شماره 6 را برای این بازیکن کنار خواهد گذاشت؛ هر چند نکونام هیچ وقت به تراکتورسازی نرفت ولی کار بازیکن باتجربه تیم تبریزی قابل توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حالا پس از 11 سال حضور در تراکتورسازی، مهدی کیانی راه جدایی از این باشگاه را در پیش گرفت تا لیگ هجدهم را با پیراهن طلایی سپاهان به میدان برود.


پس از حضور این بازیکن در تمرینات سپاهان، میلاد سرلک بازیکن جوان طلایی پوشان که شماره 6 این تیم را در اختیار داشت، این شماره را در اختیار مهدی کیانی قرار داده است.


هافبک تدافعی جدید سپاهان در مورد این اقدام میلاد سرلک گفته است :« باید از آقای سرلک تشکر کنم که شماره 6 را به من داد و من سال آینده در سپاهان این شماره را بر تن خواهم کرد.»

مهدی کیانی تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی کیانی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم بعد از سه سال
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)