Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن پیشکسوتان مطبوعات با انتشار پیامی درگذشت اسدالله مشایخی، روزنامه‌نگار قدیمی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت انجمن پیشکسوتان مطبوعات برای درگذشت اسدالله مشایخی به شرح زیر است:

«روزنامه‌نگار شریف، دیرینه یادگار اهالی مطبوعات، خبرنگار و گزارشگر خوش‌ذوق و بی‌ادعای روزنامه‌ی کیهان در روزگاران‌ خبر و نظر، اسدالله مشایخی روز گذشته در حادثه‌ای جانخراش جان به جان آفرین تسلیم‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن پیشکسوتان مطبوعات با تأسف بسیار درگذشت این خبرنگار، گزارشگر و روزنامه‌نگار قدیمی را به خانواده‌ او و جامعه‌ مطبوعات تسلیت می‌گوید.

اسدالله مشایخی متولد چهارم مرداد ۱۳۳۶ در اراک بود. وقتی می‌پرسیدی که چه شد روزنامه‌نویس شدی می‌گفت در مدرسه انشایمان خوب بود فکر کردیم روزنامه‌نگار شویم.

مشایخی سال ۱۳۶۳ در بحبوحه جنگ تحمیلی به کیهان آمد از همان روزهای نخست به دلیل تواضع و فروتنی ذاتی‌اش در دل برو بچه‌های قدیمی تحریریه کیهان‌جای گرفت. مدتی بعد برای تهیه خبرهای جنگ به جبهه رفت. گزارش‌هایش از جبهه‌ها هنوز جزو گزارش‌های ماندگار در آرشیو روزنامه کیهان‌است. اسد مشایخی در نشریات مختلف کار کرد. سردبیر چندین‌نشریه بود. داوری چندین‌ جشنواره خبری و عکاسی را عهده‌دار شد. اما همچنان بی‌ادعا و متواضع به زندگی ادامه داد تا اینکه روزگذشته در جاده شهریار در تصادف اتومبیل تنهایمان گذاشت و رفت. روحش آرام. یادش ماندگار.»

مراسم تشییع پیکر اسدالله مشایخی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (دوم تیر ماه) از نارمک جانبازان شرقی در حال برگزاری است. زمان‌ مراسم یادبود آن مرحوم متعاقبا اعلام‌ می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، در این پیام آمده است:
خبر ارتحال حاج ماموستا ملااحمد فخری امام جمعه سابق جوانرود باعث تأسف و تآثر اینجانب شد.
ایشان انسانی بامحبت خوش خلق و منشأ اثرات حسنه فراوانی بودند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ماموستا ملا احمد فخری واهالی با محبت جوانرود برای ایشان از درگاه خداوند علو درجات و برای بازماندگان و عزیزان اهل سنت صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • طوفان ‎الاقصی و جنگ غزه محبوبیت حماس را در لبنان افزایش داده است
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟