Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از این شهرک صنعتی که با حضور فرماندار پاسارگاد و با هدف رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران برگزار شد، گفت: سهم پرداخت نقدی قیمت واگذاری زمین در شهرک صنعتی پاسارگاد ۱۰ درصد با اقساط ۴۲ ماهه درنظر گرفته شده است و چنانچه سرمایه‌گذاران بتوانند براساس برنامه زمان‌بندی شده اقدام به تولید و اشتغال کنند، از مشوق ۵۰ درصدی بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در یک سال اخیر برای توسعه و تامین زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد، اظهار داشت: این شهرک صنعتی از همه امکانات زیرساختی برخوردار و آماده جذب سرمایه‌گذار است.

فتوحی، با بیان اینکه با بهره برداری از طرح گازرسانی، ظرفیت تامین ۶۰ پوند فشار گازبرای واحد‌های صنعتی این شهرک صنعتی فراهم شده است، افزود: با اجرای طرح احداث ایستگاه TBS در آینده این ظرفیت به ۲۵۰ پوند افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین در مورد اجرای طرح تامین آب شهرک صنعتی پاسارگاد، گفت: این طرح با اعتبار دو و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرا و ظرفیت پایدار ۱۰ لیتر آب بر ثانیه را فراهم کرده است.

وی گفت: اجرای طرح‌های آسفالت، روشنایی و جدول گذاری این شهرک نیز با اعتبار افزون بر ۵ میلیارد ریال آغاز شده است.

فتوحی اظهار داشت: شهرک صنعتی پاسارگاد با مساحت ۵۰ هکتار از ظرفیت استقرار ۱۶۰ واحد با اشتغال بیش از ۸۰۰ نفر برخوردار است و تاکنون ۱۶ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که ۲ واحد تولیدی با ظرفیت اشتغال برای ۳۵ نفر در این مجموعه در مرحله بهره‌برداری است و دو واحد صنعتی نیز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی از پیگیری به منظور رفع مشکلات سه واحد صنعتی در زمینه تامین وثیقه برای اخذ تسهیلات بانکی، تامین سرمایه در گردش و نیز حل مشکل قضایی از طریق طرح موضوع در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفه موانع تولید استان خبر داد و ادامه داد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه حمایت از کالای ایرانی، اهتمام ویژه‌ای در سطح استان وجود دارد و امیدواریم با تعامل و همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی بتوانیم ظرفیت تولید و اشتغال را افزایش دهیم.

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پاسارگاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان

 حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اکنون با صدور چهار هزار و ۵۶۶ فقره سند مالکیت، فرایند حدنگاری شهرک‌های صنعتی هرمزگان به صورت کامل به پایان رسید.

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سند مالکیت همه واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان خرداد صادر می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی مشکلات مربوط به ثبت و مالکیت فکری و معنوی شرکت را هم بیان کردند افزود:

در این جلسه مقرر شد با همکاری رئیس مرکز مالکیت معنوی، مشکلات فعالان اقتصادی بررسی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • سرانه درآمد مردم اردبیل افزایش یافته است
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است