Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا - استاندار هرمزگان گفت: تمام اختيار دستگاه هاي اجرايي و اداري استان و خدمات به ارباب رجوع بايد به ميز خدمت منتقل شود و با استفاده از کارشناسان با تجربه در سريع ترين زمان ممکن به درخواست هاي مردمي پاسخ داده شود.

به گزارش ايرنا، فريدون همتي روز شنبه در آيين راه اندازي ميز خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: ارائه خدمات در ميز خدمت موجب حذف ارتباطات غير ضروري، سرعت خدمات رساني به مردم، رضايت مراجعه ‌کنندگان و از بين رفتن تخلف هاي اداري مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان داشت: مديران بايد به ارجاعاتي که از سوي ميز خدمت انجام مي شود، به سرعت پاسخ دهند و هر مديري که به اين امر بي توجه باشد به تخلفات اداري معرفي مي شود.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: راه اندازي ميز خدمت از سياست هاي مورد تاکيد دولت تدبير و اميد است که بايد اين مهم به بهترين شکل در تمامي دستگاه هاي اجرايي و اداره هاي استان اجرا شود.
**راه اندازي ميز خدمت در آموزش و پرورش شايسته تحسين است
همتي هم چنين با اشاره به راه اندازي ميز خدمت در آموزش و پرورش هرمزگان گفت: خدمات ارائه شده در ميز خدمت اين نهاد شايسته تحسين است.
وي ياد آور شد: آموزش و پرورش هرمزگان با فراهم کردن آسان فرايندهاي اداري و انتقال آن به ميز خدمت باعث سهولت مراجعه کنندگان در دريافت خدمات شده است.
استاندار هرمزگان گفت: ابتکار ديگر آموزش و پرورش هرمزگان حضور مستمر يکي از معاونان مدير کل در ميز خدمت است که نقش بسيار مهمي در سرعت خدمات رساني به ارباب رجوع را دارد.
به گفته وي، بخش هاي جنبي ميز خدمت آموزش که همگي در راستاي ميز خدمت تعريف شده اند نشان از توجه همه جانبه آموزش و پرورش هرمزگان به برنامه هاي دولت و دستور رييس جمهوري مبني بر فعاليت هاي ميز خدمت در اداره ها از اول تيرماه است.
همتي ‌گفت: اداره هاي هرمزگان از يک ماه پيش طرح خدمات رساني به مردم در قالب ميز خدمت را دنبال مي کنند و از امروز شاهد اين هستيم که با آمادگي کامل ميزهاي خدمت در حال خدمات رساني به مردم هستند.
7195/ 6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان با بررسی آخرین وضعیت بارندگی در شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه، درخصوص مدیریت شرایط تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون مدیریت بحران استانداری درخصوص مصوبات این جلسه گفت: بر اثر سیلاب روز گذشته تا امروز ۶۰ خانوار از اهالی روستای نوده و ۲۵۰ خانوار روستای بمرود زیرکوه، هفت نفر در بشرویه و چهار نفر در سرایان به مکان امن منتقل و اسکان اضطراری داده شدند.

محمودرضا تیمورپور افزود: بسته غذایی ۷۲ ساعته از طریق جمعیت هلال احمر بین مردم آسیب دیده که در مناطق امن اسکان داده شده اند توزیع می‌شود و ارتش هم برای اعزام ماشین آلات سنگین در آماده باش است.

وی گفت: بارش‌های شدید روز گذشته تاکنون در شهرستان زیرکوه به ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستا‌های نوده، بمرود و شاهرخت خسارت وارد کرده، ۶ رشته قنات تخریب و ۳۰۰ راس دأم نیز تلف شده اند.

معاون مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای خسارت جدی دیده، افزود: در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، نیازمندی‌های شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه اعلام و مقرر شد ماشین آلات سنگین از طریق راهداری و برخی شرکت‌های خصوصی به منطقه اعزام شوند لذا بیشترین مشکل در حال حاضر مربوط به شهرستان زیرکوه است که برخی آبنما‌ها تخریب شده و راه‌های روستایی مسدود است.

به گفته وی مسیر‌های اصلی و روستایی توسط نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی است.

تیمورپور با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای آبرسانی سیار از سوی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: از طریق بنیاد مسکن هم ماشین آلات کمرشکن برای حمل خودرو‌های سنگین هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها بارندگی بوده، اما خسارتی گزارش نشده است، افزود: بیشترین بارندگی را برای عصر امروز شاهد خواهیم بود که هسته اصلی آن در بیرجند است.

به گفته وی علیرغم سیلاب شدید در زیرکوه و نبود دسترسی روستا‌ها به مرکز شهرستان، طبق گفته فرماندار، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • گلایه شهروندان از اختلال در سامانه آموزش و پرورش
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری