Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سرشناس در شب ورود به باشگاه صدتایی ها از ملی پوش ایران لایی خورد تا در صدر اخبار حاشیه ای جام جهانی قرار بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جرارد پیکه در مصاف ایران و اسپانیا خالق یکی از شیرین ترین لحظات برای طرفداران تیم ملی بود، طرفدارانی که با وجود شکست مقابل لاروخا از نمایش بازیکنان تیم ملی رضایت داشتند و از آن بیشتر با دیدن صحنه لایی خوردن مدافع سرشناس بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در فضای مجازی در کری با رقبا کم نیاوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که پیکه‌ در شبی این لایی را خورد تا جزو برترین ترند های خبری در فضای مجازی شود که مصاف با ایران صدمین بازی ملی این مدافع باتجربه محسوب می شد تا این بازیکن هم به اسپانیایی های سرشناس در باشگاه صدتایی های فیفا اضافه شود، ورودی با خاطره ای تلخ و شیرین که تا مدت ها از ذهن این بازیکن خارج نخواهد شد.

هم تیمی های پیکه شب گذشته در جشنی برای پیکه با اعطای پیراهن شماره ۱۰۰ لاروخا به مدافع بارسلونا برای او جشن ورود به باشگاه صدتایی های فیفا گرفتند که سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا در کنار رئیس فدراسیون و هیه رو سرمربی تیم این پیراهن را به جرارد پیکه اعطا کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جرارد پیکه تیم ملی ایران جرارد پیکه سرمربی تیم ملی اسپانیا فرناندو هیه رو وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شهید فاطمیون + فیلم

خبرنگار ما به سراغ خانواده شهیدی رفته که پیکرش پس از ۶ سال برگشته و به چشم انتظاری مادر پایان داده است. شهید محمد رضا امیری در اربعین سال ۹۳ در حلب سوریه به شهادت رسید.

محرم ۱۳۹۳ بود که شهید محمد رضا امیری موفق شد تا رضایت خانواده را بدست آورد؛ از همان آغاز تشکیل لشکر فاطمیون جزو اولین ها بود که راهی سرزمین آرزویش شد.

برادر شهید محمد رضا امیری می‌گوید بیشتر خاطرات خوب زندگی اش با برادر بزرگترش گره خورده است.

شهید امیری تنها چهل روز رؤیایش را زندگی کرد و به خاطر باورش جنگید؛ مادر محمد رضا امیری با گذشت ۶ سال از شهادت فرزندش منتظر آمدنش بود.

سرانجام پیکر شهید محمد رضا امیری پس از گذشت ۶ سال بازگشت و در سال ۱۳۹۹ در امامزاده حمزه خاتون آباد به خاک سپرده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند