Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان- ايرنا- سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي سيستان وبلوچستان گفت: سه هزار و 713 گواهينامه بين المللي مهارت فني و حرفه اي درسه ماهه نخست امسال در اين استان صادر شده است.

مهرداد جهانديده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: 6 هزار و 915 نفر از متقاضيان اخذ گواهينامه در اين مدت اقدام به نام نويسي کردند که از اين تعداد پنج هزار و 612 نفر به عنوان شرکت کننده در آزمون هاي تئوري و کتبي حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از بين حاضران نيز سه هزار و 731 نفر در اين مرحله قبول و مراحل اخذ آزمونهاي عملي و صدور گواهينامه افراد قبول شده نهايي در دست اقدام است.
وي از صدور 10 هزار و 490 گواهينامه مهارتي بر اساس استانداردهاي بين المللي در سال گذشته در سيستان و بلوچستان خبر داد و افزود: علاقه مندان به کسب مهارت در مراکز دولتي و غيردولتي آموزش فني وحرفه اي بعد از اتمام دوره مهارتي و شرکت در آزمون پايان دوره و کسب حدنصاب نمره قبولي در 2 مرحله آزمون هاي کتبي و عملي گواهينامه مهارت در حرفه مورد نظر را دريافت مي کنند.
سرپرست اداره کل آموزش فني و حرفه اي سيستان وبلوچستان ادامه داد: همچنين سال گذشته 47 هزار و 509 نفر از متقاضيان اخذ گواهينامه مهارت در بخش هاي مختلف آزمون هاي هماهنگ، صنعت ساختمان، تفاهمنامه، آنلاين و ادواري در حوزه سنجش و ارزشيابي اداره کل و پورتال سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور ثبت نام کردند.
وي ادامه داد: از اين تعداد 37 هزار و 508نفر به عنوان شرکت کننده در آزمونهاي مرحله تئوري و کتبي برنامه ريزي شده حاضر شدند که از بين حاضران 23 هزار و 374 نفر جزو قبول شدگان نهايي به شمار مي روند.
7316 **6081
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۵۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس

طرفداران نیوکاسل از این به بعد با کنجکاوی بیشتری به چهره راننده کامیون هایی که در جاده می بینند، نگاه خواهند کرد.

طرفداری | مت ریچی، هافبک نیوکاسل، به تازگی امتحان گواهینامه رانندگی سطح C (پایه یک) را با موفقیت پشت سر گذاشته است، به این معنی که او می‌تواند به طور حرفه‌ای یک راننده کامیون شود. 

ریچی ۳۴ ساله به احتمال زیاد به پایان دوران حرفه‌ای فوتبال خود در سطح بالا نزدیک می‌شود و در چند فصل گذشته تنها به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرده است. قرارداد او در ماه ژوئن تمام می‌شود. اما این موضوع نگران کننده‌ای برای او نیست، زیرا او اکنون صلاحیت رانندگی با کامیون‌های حمل زباله، کامیون‌های کمپرسی و سایر وسایل نقلیه سنگین را دارد.

یکی از هواداران به شوخی در این مورد نوشت:

وقتی به او گفتند اتوبوس پارک کنید، او بیش از حد آن حرف را جدی گرفت و معنای واقعی آن را تفسیر کرد! 

مت ریچی با گواهینامه کامیونش! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای