Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامی ارژنگی  در گفت و گوی اختصاصی  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  با بیان اینکه دو نفر از اعضای فعال در این مجموعه صاحب مشهوریت در کشورهای خارجی هستند، اظهار کرد:این مجموعه واقع در پارک تفریحی ناژوان اصفهان،40 گونه از خزندگان شامل انواع مار‌ها،سوسمارها، تمساح‌ها،عقرب ،اگوانا،انواع مارهای سمی وغیر سمی وهمچنین مارهای انحصاری از افعی خونی و افعی پلنگی ومارهای نادر دیگر را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:علاقه مندان به این خزندگان وهمچنین گردشگران می‌توانند با بازدید از این مجموعه علاوه بر لذت بردن، با اطلاعات کامل در موردآمادگی جهت مار گزیدگی آشنا شوند.

مسئول مجموعه باغ خزندگان در مورد برپایی نمایشگاه مار‌ها در شهرهای دیگر بیان کرد:نمایشگاه های مقطعی یک ماهه درحدود 90 درصد از شهرهای ایران برپا کردیم که این نمایشگاه به صورت دائمی در اصفهان دایر است.

وی افزود: در اصفهان مارها به صورت رها شده در طبیعت هستند وزیستگاهی شبیه سازی شده فراهم کرده ایم که با استقبال خوب بازدید کنندگان روبه رو بوده ایم؛به گونه ای که بیشترین بازدید کننده از بین مجموعه‌های پارک ناژوان،به باغ خزندگان اختصاص دارد.

غلامی ارژنگی در مورد توسعه صنایع گردشگری تصریح کرد:در کنار مجموعه،هنر صنایع دستی با نماد مارها در فرش‌های دستبافت نیز به نمایش گذاشتیم که از علاقه مندان به حوزه صنایع دستی دعوت به بازدید از این هنرهای دستی می کنیم.

وی در مورد پدیده‌ی بیست قلوزایی مار بوآ در این مجموعه گفت:این پدیده تنها پدیده در جهان بود که مار بوآ در یک زایمان 40 مار به دنیا آورد که نظیر آن تابه حال در هیچ جای دنیا رخ نداده است.

انتهای پیام /س

نخستین نمایشگاه خزندگان در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نمایشگاه صنایع دستی در شاهرود گشایش یافت
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل