Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@20:47:05 GMT

کارمندان پیمانی رسمی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۳۲۶۷۶۳

کارمندان پیمانی رسمی می‌شوند

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی گفت: تمام افرادی که شرایط احراز تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی را داشته باشند می­ توانند تبدیل وضعیت شوند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، سید صدرالدین صدری نوش آبادی اظهار داشت: دو نوع استخدام در قانون مدیریت پیش بینی شده است که نوع اول آن استخدام رسمی و نوع دوم آن پیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استخدام رسمی برای مشاغل حاکمیتی در دستگاه های دولتی پیش بینی شده که در ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور پیش بینی شده تحت شرایطی کارمندان پیمانی هم بتوانند به استخدام رسمی تبدیل وضعیت شوند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: براساس دستورالعمل ابلاغی اول شرط تبدیل وضعیت این است که شغل فرد حتما از مشاغل حاکمیتی باشد. همچنین باید حداقل ۵ سال از استخدام پیمانی فرد گذشته باشد. شرط دیگر استخدام فرد به صورت پیمانی از طریق آزمون ­های استخدامی است. یعنی کسانی که استخدام پیمانی آنها از طریق آزمون نبوده نمی­توانند از این طریق تغییر وضعیت دهند.

صدری تصریح کرد: شرط دیگر متوسط امتیازات ارزشیابی کارمند پیمانی در سه سال ماقبل تبدیل وضعیت به استخدام رسمی است و فرد باید ۸۰ درصد امتیاز ارزشیابی را به دست آورده باشد.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: یکی دیگر از شروط تبدیل وضعیت کارمندان پیمانی به رسمی نداشتن محکومیت از نوع آنچه در قانون رسیدگی به تخلفات اداری پیش بینی شده است، می­باشد.

وی خاطر نشان کرد: پس از حصول شروط گفته شده و سنجش شایستگی ­های فرد، دستگاههای اجرایی می­توانند با کسب اجازه از سازمان اداری و اتخدامی کشور برای تبدیل وضعیت کارمندان خود اقدام کنند.

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور تاکید کرد: از زمان ابلاغ دستورالعمل صادر شده همه دستگاهها می­توانند با کسب مجوز از این سازمان برای تبدیل وضعیت کارمندان خود اقدام کنند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قانون دستگاه های دولتی سرمایه سازمان اداری و استخدامی کارمندان پیمانی کارمندان رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۳۲۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این حیاط خلوت چه کنیم؟!

یک فصل دیگر سرما هم تمام شد اما ورزشهای زمستانی در کشورمان همچنان مانند یک حیاط خلوت مانده و امیدی هم به اصلاح وضعیتش نیست.

سرویس ورزش مشرق- حالا که فصل سرمای دیگری را پشت سر گذاشته و وارد فصل گرمای کشور می شویم، یک مرور ساده نشان می دهد ورزش های زمستانی چگونه به یک محیط و حیاط خلوتی تبدیل شده و هیچ امیدی نیز به اصلاح آن وجود ندارد. فدراسیونی که می تواند در توسعه ورزش میان مردم در بخش های مختلف همگانی و قهرمانی نقش ویژه و راهبردی داشته باشد، اکنون کجای کار ایستاده و دقیقه چه ماموریتی را برعهده گرفته است؟

در این زمینه بیشتر بخوانید: کاش این بساط را جمع کنید! ما زیر بهمن مانده ایم؛ آقای رئیس! آقای بازنشسته! دل بکن ...

نیاز به بررسی چندانی نیست تا از وضعیت اسکی خبردار شویم. دهه هاست این ورزش به محیط انحصاری برخی قبایل و خانواده ها تبدیل شده و گذر زمان نیز نتوانسته مانع از تداوم این وضعیت شود. در دوره ریاست کنونی هم نه تنها اوضاع اصلاح نشده که چه بسا بدتر شده که البته، چه کسی است که نداند رئیس کنونی، نقش چندانی در اداره امور ندارد و از مسندی که در اختیار دارد، خرسند و راضی! آری اینگونه است که سال ها و فصل ها می گذرد و این ورزش همچنان گروگان مانده و خواهد ماند.

حالا که یک فصل دیگر نیز بی هیچ دستاورد و امیدی به اتمام رسید، بر وزیر ورزش و جوانان است که تدبیری جدی کند. به راستی، این فدراسیون، بود و نبودش چه تاثیری بر ورزش کشور دارد؟ نباید یک بار برای همیشه تکلیف این حیاط خلوت را روشن کرد؟

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در یزد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن